lpd

IKEA-senge

18 indlæg i dette emne

Hej BK. Nogle der har sengestel fra IKEA? Vi skal have ny seng og har rimelig mange gavekort dertil, så overvejer det. Vores nuværende seng knirker så meget, at jeg sover på sofaen, og det magter jeg ikke igen. Er de ok kvalitet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det synes jeg :) ved mine forældre er gæstesengen derfra, sådan en med 4 Store skuffer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en dobbeltseng med fire store skuffer i, og er rigtig glade for den. Den knirker ikke og er ret solid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også glade for vores ikea seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er rigtig glade for vores IKEA seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft både et billigt og et mellempris sengestel (har vi nu) fra Ikea og har absolut intet at klage over. De har både været holdbare og også holdt sig pæne. Vi har også madras derfra, og de er alletiders. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw I er hurtige. Det lyder godt! Har kigget på de modeller hvor der er opbevaring, da vores nye soveværelse bliver cirka halv størrelse af det vi har nu på førstesalen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken madras skal man vælge derfra? vi har nemlig også overvejet ny seng derfra...

Undskyld, jeg spammer tråden :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken madras skal man vælge derfra? vi har nemlig også overvejet ny seng derfra...

Undskyld, jeg spammer tråden :blush

Ud og prøve dem - der er vildt stor forskel på dem og hvad man er til ;) vi fil nye fra IKEA i november sidste år. Mener det var dem til mellem pris og mellem hårdhed - en box madras.

Mht stel har min søster og det er vild flot og i god stand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken madras skal man vælge derfra? vi har nemlig også overvejet ny seng derfra...

Undskyld, jeg spammer tråden :blush

Det kommer jo an på hvem der skal lægge på dem. Vi har ikke samme type madras/fasthed herhjemme. Det er kun topmadrassen vi deler - der kunne vi godt være enige, hvilket er ret heldigt, så det bare er én stor.

I må ud og prøve. Det kommer jo an på hvad der passer til jer. Vægt og sådan.

Vi fik rigtig god vejledning, da vi købte. Faktisk endda af en blond svensker. Det var virkelig en autentisk IKEA oplevelse :D :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi må nok ud og prøve.... får ondt i krop og ryg af dem vi har nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi må nok ud og prøve.... får ondt i krop og ryg af dem vi har nu :(

Ja af sted med jer :o Det duer da ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja af sted med jer :o Det duer da ikke!

Ja... sådan har det været længe! - men der skal jo også være finanser til det. = Vi nok må vente til det nye år, hvor vi får lidt mere luft i budgettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja... sådan har det været længe! - men der skal jo også være finanser til det. = Vi nok må vente til det nye år, hvor vi får lidt mere luft i budgettet.

Der kender jeg godt <_< Vi burde også have fået ny seng hvert fald et år før vi gjorde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kender jeg godt <_< Vi burde også have fået ny seng hvert fald et år før vi gjorde..

Ja... Det er Mads's gamle seng... Aner ikke hvor gammel den er... Købte ny topmadrastil den for 3 år siden, det har hjulpet, men ikke nok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft seng derfra og den var vi meget glade for, solgte den kun fordi vi skulle have en større seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er super glad for vores IKEA-seng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte et billigt stel fra Ikea, da vi flyttede sammen, og det gik i stykker efter ca. 6 år.

Denne gang har vi købt et lidt dyrere, med 2 store skuffer på hver side, og det er vi rigtig glade for. Vi bor på lidt plads, og der er god opbevaring i. Det virker solidt. Vi har haft det i et års tid. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER