Kristina1989

Blodåre, hmm

7 indlæg i dette emne

Jeg opdagede for et par dage siden en mere tydelig blodåre ned mod mit bryst. Nu dynes jeg så der er kommet "mere til syne af den"... Er der nogen der ved noget om det kan skyldes cyklus, at det er tydligere på nogle tidspunkter end andre?

Del dette indlæg

Mine blev meget tydelige fra ca 3+0 og er det stadig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay. Jeg er på dag 21. Når fu skriver at de stadig er det, hvor er du så i cyklus, hvis jeg må spørge?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay. Jeg er på dag 21. Når fu skriver at de stadig er det, hvor er du så i cyklus, hvis jeg må spørge?

Jeg er 31+1 ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine blev også hurtigt rigtig tydelige. Husker dog ikke hvor tidligt.

Jeg er lige som Susanne gravid :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tydeligere blodårer er et meget almindeligt graviditetssymptom :) Jeg fik det især nede i området mellem taljen og hofterne. Spændende at se om det skyldes graviditet hos dig også :bd :goodluck 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for Jeres inputs. Jeg er idag på dag 4+0 og har testet negativ. Jeg har de seneste dage haft ømme bryster ind imellem og ind imellem en brændende fornemmelse ved brystvorterne. Hertil aften ser jeg så til min forskrækkelse, at der i området helt inde omkring "spidsen på brystvorten" er kommer en samling små blødninger ((jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det. Nogle røde små prikker, som gør at det lille område ser mørkere ud. Mon det kan være det der har været under vejs og jeg derfor har haft de fornemmelser de seneste dage? Og er der nogen der ved hvad prikkerne er?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER