Guest

Rude sprunget indvendigt

14 indlæg i dette emne

Øhm, vores det ene vindue i køkkenalrummet sprang så lige??!!! Der er en kæmpe stor revne i det indvendige glas og jeg kan høre, hvordan det knager og måske revner endnu mere?

Hvad sker der lige for det? Kan varmen gøre det? Der kom et kæmpe brag pludselig. Nøj, jeg blev forskrækket. Jeg var overbevist om at det var en fugl, men der er ingen mærker efter det og revnen er som skrevet indvendigt. Nogen der har oplevet det? Hvad i alverden kan forårsage det? Og skal jeg gøre noget lige nu? Jeg er alene hjemme og min mand kan ikke bare sådan lige komme hjem. Og dækker forsikringen mon sådan noget?

Del dette indlæg

Var der noget for ruden? gardin eller lign?

for ja, varmen kan godt få den til at springe, hvis det bliver varmt nok!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tape på revnen, så går det ikke i stykker. Det kan sagtens være varmen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forsøgte med tape i ren panik :) Det fik det bare til at gå stærkere med at revne.

Panik ringede til min mands morfar. Hold kæft, et chok altså. Jeg sad lige ved siden af. Det har jeg alligevel aldrig prøvet før. Puha.

Jeg fik strenge ordrer om at finde mig et andet sted at sidde og arbejde, og så ellers bare lade det være lige nu. Jeg har fået ryddet omkring vinduet, så det bliver nemt at fjerne glas, hvis det sprænger helt. Han mente også varmen havde gjort det (der er forresten intet for vinduet) og så har der måske været lidt luft derinde. Så blev jeg så klog. Det troede jeg ikke bare sådan lige kunne ske :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er for øvrigt som et drivhus derude i køkkenalrummet henne ved vinduerne. Det er bare mærkeligt, at det ikke er sket før, synes jeg.

Og øv. Vi har også lige fået en ridse på bilen, så det kører da virkelig for os :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ringer til dem imorgen. Forhåbentlig vil de dække noget

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores sprang også pga varmen forrige sommer. Jeg blev også vildt forskrækket! Forsikringen dækkede isætning af ny rude og vi betalte kun selvrisikoen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor vildt, Susanne. Men dejligt at høre med forsikringen. Det krydser jeg for at vores så også gør

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der sprængte 2 vinduer i min mors sommerhus for et par uger siden, og det er sket før. Hendes forsikring dækker.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg troede (naivt) ikke at sådan noget skete. Jeg kontakter forsikringen idag og håber de dækker. Vi vælter os ikke ligefrem i penge for tiden.

Ruden er heldigvis ikke faldet ud. Håber den bliver på plads til vi får det lavet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon ikke forsikringen dækker? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon ikke forsikringen dækker?

Det håber jeg.

Vi er igang med en prøve på skolen, så jeg nåede ikke at få tjekket forsikringen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER