Oprettet August 22, 2015 Jeg har lige forsøgt at bruge æl-test denne cyklus, og jeg har brug for hjælp :P Teststregen skal være tydeligere eller lige så tydelig som kontrolstregen, ikk'? Det synes jeg at have lært her inde. Hvad mener I om denne test? Er der noget der hedder "næsten positiv" så jeg kan forvente en positiv æl-test meget snart, eller hænger det slet ikke sådan sammen at stregen bliver tydeligere jo tættere på æl jeg kommer? Undskyld for besværligheden med link og sådan, men jeg kan ikke få lov til at lægge billeder ind lige pt... (Det er den samme test med et par minutters mellemrum og i forskelligt lys) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2015 Mine blev aldrig så tydelige som denne, så det havde betydet positiv for mig. Men jo, defleste kan godt stole på at den topper dagen før æl, dog har jeg også hørt om nogen, der havde meget svingende intensitet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2015 Tror du er tæt på i hvert fald. Kan ikke se fra mobilen om det nederste billede er positiv, hvis ikke, så er den det nok i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2015 Jeg tog én i morges - godt nok på morgenurin. Den var som den fra i går.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2015 Jeg tog endnu en test her til aften for at se om den kom nærmere positiv. Den ser sådan ud: De to tidligere er også på, men de har siddet ret længe nu. Jeg synes dog ikke de har ændret sig vildt meget... Tror I, jeg kan regne med, at æl nu-agtigt?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2015 Det ligner den er aftagende, så på manden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2015 Det ligner den er aftagende, så på manden ;) Jeg sørger for vi er dækket helt ind! :p :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites