Guest

de første vinterstøvler - størrelse?

7 indlæg i dette emne

Uha, min lille trold er så småt begyndt at gå (med lidt hjælp), og hun har fået sandaler i str. 19. Nu faldt jeg så lige over nogle vinterstørrelser, der er sat 30% ned, fordi de er fra sidste sæson. Tror I, det er fornuftigt med str. 20? Jeg aner ærligt talt ikke, hvor hurtigt eller langsomt sådan nogle fusser vokser :O

Del dette indlæg

Jeg havde ikke købt. Især ikke når hun ikke går ordentligt endnu.

Vinterstøvler kan være klodsede, så jeg ville vente og prøve i butik. En ting er størrelse, men modellen er lige så svær!

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak for jeres råd - vi slår koldt vand i blodet og venter og ser. Jeg er ret sikker på, at hun går uden hjælp meget snart, for hun har rigtig fin balance og er begyndt at give slip, men lige præcis det med størrelse på fusserne om nogle måneder og den slags, det er godt nok svært at forudse, synes jeg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil i øvrigt anbefale nogle korte støvler. Især når hun til den tid ikke har gået i længere tid. Støvler med skaft hæmmer alt for meget, hvis du spørger mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt klart vente og saa koebe nogle med kort skaft i rette str og ikke mere end 0,5-0, 8 tillaeg. 

Rap har nogle virkelig gode med snoere og lynlaas, som har kort skaft. Primigi har nogle korte med uld og velcro, som saa ikke er skind hele vejen igennem, men de er lettere. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak for gode råd. Jeg har også primært kigget efter nogle med kort skaft, men jeg venter nogle måneder så :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også vente ;) Men Vitus startede med et par primigi vinterstøvler i str. 21 sidste år - med et lille voksetillæg som Camillat siger - og de holdt fint vinteren igennem. Her til sommer købte vi så sandaler (og sko og gummistøvler, grrrr) i str. 23 med et ret pænt voksetillæg. Her 3 mdr. senere er de så for små! :blink Så det er min erfaring at de der fødder lidt lever deres eget liv! ;) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER