Stbaby

Dumme mand

7 indlæg i dette emne

Endnu en lille brokketråd over min mand. Ikke fordi han konstant er dum, træls, irriterende, men jeg har fundet ud af at det er godt at få raset ud herinde i stedet for at gå og skumle over de små ting og så eksplodere når de har hobet sig op.

Min mand arbejder for et meget stort møbelfirma og de får reklamerne, boligmagasinerne mv. noget før end de kommer i folks postkasser.

Jeg interesserer mig ikke for boligindretning og holder mig fra at læse disse magasiner. Jeg vil for det første aldrig bo i sådan et hjem (uden hygge synes jeg) og så har vi heller ikke pengene til det. Så når jeg ikke læser det så går jeg ikke og ærgrer mig over vi ikke har pengene til de få ting jeg synes er flotte (hvad man ikke ved har man ikke ondt af ;))

Manden slæber disse magasiner med hjem hver måned og jeg har hver måned sagt at jeg synes det er træls da jeg ikke læser det - og hvis jeg gjorde kunne jeg jo bare læse det når det kom med reklamerne ugen efter.

Her til morgen tømmer han lige tasken og viser 5 magasiner frem (i kan godt glæder jeg alle jer der synes de er spændende - noget nyt er på vej ;)) men jeg ved at de bare bliver smidt i sofaen og så kan JEG bære dem i kælderen, JEG kan putte dem i poserne med genbrug og JEG kan køre på lossepladsen med det.

ARGH!!

Fik fik at vide med store bogstaver at fremover så kan han sgu selv smide dem ud - eller om han ikke kunne tage hans brugte plastickrus med hjem fra arbejde, de brugte post-its og hvad han ellers genererer af skrald derude, for jeg har jo ikke noget at lave herhjemme så det er da dejligt at gå og rydde op efter hans arbejde også!!!!

Glæder mig til at se om han næste måned har fattet det og ikke tager dem med hjem....

Ahhh :) Så fik jeg luft. Så kan jeg gå i gang med at rydde op, gøre rent, ordne vasketøj, tage ud og købe ind og få renset ovnen inden jeg skal hente ungerne ved 14-tiden.

Del dette indlæg

:kram2 Godt du fik luft. De mænd er ski ikke altid lige nemme at have med at gøre :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

hjalp det at få luft

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tænker bare at det gudskelov kun er nogle magasiner der er at brokke sig over ;-)

Det kunne være meget værre.....

God dag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det hjalp at få luft :)

Og jeg nyder at vi ikke har større problemer end sådan noget (men ved også at hvis jeg ikke kommer ud med det med det samme så hober det sig op og på et tidspunkt går det helt galt)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er rart at få luft - og det er netop de små ting, som der går og hober sig op... Pludselig går man bare og er irriteret hele tiden, pga alt muligt ligegyldigt.. :)

Jeg ville være meget meget fattig hvis jeg havde en kæreste der arbejdede sådan et sted ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har det lidt på samme måde :P BK (både bryllupsklar OG babyklar) fungerer nærmest som en ... Sørens der forsvandt det gode ord for det, men nærmest som en psykolog, en måde hvorpå jeg kan komme ud med mine frustrationer! :)

Så jeg synes det er godt gået! :D Og har han ikke fattet det i næste måned må man jo gå over i ekstremerne og give ham dit skrald med på arbejde ;) tøhø :badgirl

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER