pjevser79

ud blevet mens

17 indlæg i dette emne

Det er min første gang min mens er ud blevet uden en positiv test hvad gør man så ? Ved godt at det lyder lidt dumt håber at nogle kan give lidt hjælp skulle have min mens i fredags og den kommer altid til tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv lige stået i den samme situation. Jeg gik fire dage over selvom, min mens plejer at være stabil, men når man går og tænker på graviditet hele tiden, kan det godt påvirke din krop, så at den "driller" lidt. Så vent et par dage og så tag en test igen, hvis den stadig er udeblevet, og bliver det ved, så ring til din læge og forhør dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være psyken der spiller ind på din krop....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

giv det lige lidt tid.. kan sagtens være psyken der driller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved godt at man kan psyke kroppen til at mens ikke viser sig :gal men det er mere hvad man skal gøre hvis den bliver ved med ikke at komme og man stadig tester negativt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så venter man på den ;)

Ved godt det er svært. Jeg gik et halvt år over tid, uden nogen form for positive tests, og lægen ville ik gøre noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke sjovt det håber jeg ikke at keg kommer til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg ik nogen kommer til at opleve! Det var godt nok et langt halvt år, og kunne blive helt sur hvis veninder brokkede sig over de havde mens ;) Man bliver jo helt misundelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg ik nogen kommer til at opleve! Det var godt nok et langt halvt år, og kunne blive helt sur hvis veninder brokkede sig over de havde mens ;) Man bliver jo helt misundelig ;)

Det kan jeg godt forstå jeg har gået med mens lignende smerter siden fredag det er er kommet og gået og mine brystvorter er meget følsomme kun dem ikke resten af brystet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens i nat øvøv men er også lettere ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Nu ved du i det mindste hvad du har at forholde dig til, i stedet for at gå rundt i uvished.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved mine foregående grviditeter har jeg hjemme altid testet negativ men lægen har så fået et andet svar..

graviditets testen hos lægen koster ikke noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har det på samme måde min kommer altid på datoen jeg skulle have haft min igår og testede i morges men den var negativ :(

men hvis den ikke er kommet på på tirsdag og testen stadig er negativ så må ringe til lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej pjevser

Hvordan går det egentlig med projekt baby?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej pjevser

Hvordan går det egentlig med projekt baby?

Hej har desværre fået min mens igenen til tiden denne gang så skal på den igen øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej har desværre fået min mens igenen til tiden denne gang så skal på den igen øv øv

Okay. Men det er da dejligt, at den i det mindste kommer til tiden, så du ved hvad du har at regne med.

Jeg håber, at denne gang er lykkens gang :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Men det er da dejligt, at den i det mindste kommer til tiden, så du ved hvad du har at regne med.

Jeg håber, at denne gang er lykkens gang :bd

Tak ss jeg har holdt mig lidt i baggrunden den sidste md. Da jeg syntes at det stresset mig med de test ugere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER