logo

Fårup eller Djurs Sommerland

9 indlæg i dette emne

Hvad er bedst og hvorfor?

Del dette indlæg

Fårup er meget mere hyggeligt.

Jeg er nok ikke heeeelt objektiv, da jeg er vokset op med Fårup. Men jeg elsker bare skovstemningen. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen begge steder er helt fantastiske :)

Jeg bor relativt tæt på Djurs sommerland, men har lige været i Fårup sommerland i weekenden og synes det var vildt hyggeligt der. Som fru Nielsen kan jeg godt lide skov stemningen.

Djurs sommerland synes jeg er også er skøn, der er mere åbent og man kan se flere forskellige ting.

Begge steder er rigtig gode for både helt små, mellem og store børn og voksne med forlystelser. Der er hyggelige spisesteder og grillsteder til medbragt mad og så vidt jeg har hørt er badelandene også sjove.

Så det er nok et temperaments spørgsmål hvor I helst vil hen :) og hvad alders grupper I er og hvor vilde I er

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har været begge steder med to børn, så det er egentlig bare en generel snak og vurdering mellem gemalen og jeg om, hvor mange og hvilke sjove forlystelser der er til mellembørn de forskellige steder.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en nevø og en niece på 4,5 og de elsker hvert sit sted og prøvede en 15 ting hver, hvert sted :) vil mene hvis man er lidt ældre og tør de vilde ting - og har højden 120/130 så er der jo ubegrænset. Min nevø var ihvertfald træt af han var for lav til flere ting. Så jeg ser mange gode år i begge parker. + der er rutsjebane af den gode slags til os store legebørn ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min datter på 3 er mest til Djurs Sommerland når man ser på forlystelser :) Stemningen er god begge steder, måske mere hyggeligt i Fårup, men foretrækker Djurs :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine piger på 12 og 8 år har været begge steder.

De foretrækker Djurs.

Den lille på 2 har kun prøvet Djurs, men er helt vild med det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har aldrig været i Fårup. Men har sæson kort til Djurs sommerland, og vores datter på 3 elsker det. Der er mange ting hun kan være med til at prøve hvor der også sker lidt. Og så er deres trampoliner især et kæmpe hit,

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bor tæt på Fårup sommerland. Men har faktisk altid sæson kort til djurs sommerland, da svigermekanikken har sommerhus på Djursland. Ida elsker det nye bondegårdsland.

Jeg kan godt lide stemningen i Fårup sommerland, men foretrækker djurs sommerland når det gælder det at stå i kø. Kan godt lide at de i djurs sommerland har udsmykket så der er noget og se på imens man står i kø. Det gør det i hvert fald lettere for Ida at acceptere det at stå i kø.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER