Besvaret August 6, 2015 Ej øv :( Hvad er hans begrundelse for han synes det er en dårlig ide? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2015 Fulgte der nogen forklaring på, hvorfor det var en dårlig ide? :chin: Vi forsøger nok stadig at begrænse det med børnene i sengen - men vi er på den anden side rørende enige om, at vi skal have en meget større seng, når vi får mere plads (med henblik på plads til begge børn, hunden og den planlagt ekstra hund :p ). Det er immervæk vigtigst for os at få sovet :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2015 Først sagde han at der ikke er plads - og altså, er der rent faktisk ikke plads, så er det jo ligesom afgjort. Men så er det fordi at han synes det er forkert med børn i sengen. Og ærlig talt. Jeg havde heller ikke selv forestillet mig det sådan. Ligesom jeg ikke havde forestillet mig at gå hjemme endnu ;) Men altså, hvis det er sådan vi for vores barn til at sove, så ER DET SÅDAN DET ER. Han har jo fået sin vilje med at W skal falde i søvn på eget værelse, hvor vi så sidder til han sover - i 2 (!!!!) timer, selvom det tog/tager det halve i dobbeltsengen. Og det er da så fint hvis W sover igennem og bliver på værelset, eller de gange man lige kan nusse ham på ryggen og så sover han videre. Men nu for vi ligesom en mere. Vi laver en ændring i Ws liv. Vi kan ikke være 4 i den seng. Og så må J på sofaen, hvilket han allerede tit gør - men jeg vil altså gerne sove sammen med min mand. Sove! Ikke trøste unger og insisterer på fast sengepladser - S O V E !! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 Og så endte vi på en gulliver IKEA seng :O Vi kiggede i ønskebørn igen, og de der 1200-2000kr for ganske få måneder virkede jo sindsyge! + at vi i så fald hurtigt manglede en løsning. Planen var jo at N skulle overtage Ws seng og W så skulle have en ny. Men jeg var lidt øv over at skifte Ws seng, når nu han endelig er glad ved den. (Og jo, sådan noget har stor betydning i Ws verden. Som min søde J sagde "hvis jeg vender dobbeltsengen en halv omgang, ville der gå 14 dage før du (altså mig) kunne sove igen", sådan er vi bare, mig og så W). Så da vi var i IKEA alligevel, kiggede vi lige på deres senge. Og til 599 var det altså nemt at tage den beslutning! Siden kan fjernes og så har vi en stoor bedsidecrip ;) J kan fikse højden så den passer og så kan N sove der længe og W kan beholde sin seng i fred :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 God løsning :) Lidt den samme løsning jeg overvejer hvis jeg kunne få plads i soveværelset ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 God løsning :) Lidt den samme løsning jeg overvejer hvis jeg kunne få plads i soveværelset ;) Ja den er jo lidt bredere. Men vi havde Ws mega seng stående (en killi Lilleper seng), så det kan kun være med bedre med den her ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 Vi har lige købt en Chicco, og umiddelbart virker den til at være rigtig god. Den kan justeres i flere højder, dog ikke trinløst. Alt betrækket kan tages af og vaskes, og så følger der en madras med. Der er nogle remme, som skal bruges til at sikre at sengen ikke kan skubbes væk, men da den står helt låst fast mellem vores seng og væggen, så har vi valgt ikke at bruge dem. Den kan også bruges til weekend/rejseseng, da den er ret nem at pakke sammen, og der også er en taske med til sengen. Alt i alt virker den lovende :)Sådan en har jeg også overvejet. Det er så smart, at det også er en rejseseng! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 Sådan en har jeg også overvejet. Det er så smart, at det også er en rejseseng! Nu har jeg købt en til 1.600 kr. inkl. levering. Jeg tror jeg bliver glad for den! Synes det var hårdt at løfte Anna ind og ud af tremmesengen/liften og jeg lå VIRKELIG dårligt, når jeg skulle sove med en hånd på hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 Nu har jeg købt en til 1.600 kr. inkl. levering. Jeg tror jeg bliver glad for den! Synes det var hårdt at løfte Anna ind og ud af tremmesengen/liften og jeg lå VIRKELIG dårligt, når jeg skulle sove med en hånd på hende. Fedt! Ja den der kant på vuggen var jeg heller ikke fan af <_< jeg er glad for at det bliver bedre denne gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2015 Nu har jeg købt en til 1.600 kr. inkl. levering. Jeg tror jeg bliver glad for den! Synes det var hårdt at løfte Anna ind og ud af tremmesengen/liften og jeg lå VIRKELIG dårligt, når jeg skulle sove med en hånd på hende. Wauw hvor har du fundet en til den pris? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2015 Wauw hvor har du fundet en til den pris?Den er på tilbud hos myfamilydeal.dk til 1500 kr indtil i morgen og så 99 kr. i levering oveni :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2015 Den er på tilbud hos myfamilydeal.dk til 1500 kr indtil i morgen og så 99 kr. i levering oveni :) Uha fristende :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites