Guest

Hjælp til at redde min barnevogn?

6 indlæg i dette emne

Vores Odder Zip er godt medtaget efter vinteren under svigerfars halvtag :prik barnevognen har stået inde ALTID! Lige indtil vi flyttede derud og eneste mulighed var at den stod ude! Madrassen og barnevogns kassen så fin ud da vi flyttede fra tjørring. Nu er der lidt jordslået pletter på kanten af kassen og jeg tør derfor ikke bruge madressen igen :(

Og så er barnevognen total overskidt af fuglelort!!! Heldigvis kun på stel og regnslag - men det er GIGA klamt alligevel!!!

Min lille rene uskyldige baby skal ligge deri :boo :unsure :help

Madrassen ligger i bunken med storskrald nu!

Alt der kan maskin vaskes ligger klar foran vaskemaskinen og og kalechen vil jeg vaske i bruseren.

Men hvad med kassen? Regner med lige at støvsuge den, men med hvad og hvordan kan jeg vaske den så mug og skimmel dør?

Nogen gode rengørings tricks?

Del dette indlæg

Rodalons efterfulgt af middel mod jordslåethed købes i Matas og er en behandling og en efterbehandlings.

Manden må i gang for det er kradse sager.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frejas DP snakkede om noget cilit bang i hvid flaske der havde reddet den ene af hendes efter den havde fået fugt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frejas DP snakkede om noget cilit bang i hvid flaske der havde reddet den ene af hendes efter den havde fået fugt

Åh ja - mod mug og skimmel.

Den indeholder klorin som også er en mulighed...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja - mod mug og skimmel.

Den indeholder klorin som også er en mulighed...

Men klorin bleger jo :chin:

Jeg tror i øvrigt den er reddet. Den ser ny og ren ud og lugter ikke :yay det var et lille stykke på kanten ikke meget og det er væk nu efter 2 omgange spray rodalon så den var helt søbet ind og så lid jeg det tørre imellem og så kørte jeg den over med en klud. Alt andet er vasket på 40 grader og kaleshen har været i bruseren med vaskepulver.

Der er også købt ny madras :)

Nu mangler stellet bare.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men klorin bleger jo :chin:

Jeg tror i øvrigt den er reddet. Den ser ny og ren ud og lugter ikke :yay det var et lille stykke på kanten ikke meget og det er væk nu efter 2 omgange spray rodalon så den var helt søbet ind og så lid jeg det tørre imellem og så kørte jeg den over med en klud. Alt andet er vasket på 40 grader og kaleshen har været i bruseren med vaskepulver.

Der er også købt ny madras :)

Nu mangler stellet bare.

Det var dejligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER