Oprettet February 27, 2011 MS Office Outlook! Har en mailadresse som jeg på underlig vis har fået til at fungere .. engang ^_^ Nu har jeg bokset med at oprette 2 nye mailadresser og lægge dem ind i outlook også, men det vil dælme ik' som jeg vil :angry Jeg er nået så langt som til at outlook faktisk modtager mails til alle 3 adresser, men kan kun sende fra den ene (oprindelige) Har kigget på opsætningen på udbyders hjemmeside, men gør jeg det som står der så går det helt i kage og vil ingenting overhovedet :wacko Så hva' er det lige jeg skal gøre for også at kunne sende fra de nye mailadresser???! :huh :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Manden spørger hvilken mail udbyder du bruger? Gmail, hotmail osv. Og så vil han gerne vide hvilken version af Outlook du bruger? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Manden spørger hvilken mail udbyder du bruger? Gmail, hotmail osv. Og så vil han gerne vide hvilken version af Outlook du bruger? canal digital - og version... øøøh?! :huh :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Du skal opsætte den udgående server. Den følger dit internet og ikke det selskab hvor du har din email. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 smtp.cdnet.dk hedder den Vejledning er her: http://www.canaldigital.dk/kundeservice/Internet/Hvordan-opsatter-jeg-mit-e-mailprogram/Microsoft-Outlook-XP-2003/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 smtp.cdnet.dk hedder den Vejledning er her: http://www.canaldigital.dk/kundeservice/Internet/Hvordan-opsatter-jeg-mit-e-mailprogram/Microsoft-Outlook-XP-2003/ Men som jeg startede med at skrive, så vil den intet hvis jeg følger den vejledning - hverken sende eller modtage... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Så skal du lige være opmærksom på at den dag du opsiger din canaldigital, så mister du din mail ;) Du er 100% sikker på du har sat flueben i ssl, og ændret port til 465? Og du er 100% sikker på du indtaster brugernavn og password korrekt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Så skal du lige være opmærksom på at den dag du opsiger din canaldigital, så mister du din mail ;) Du er 100% sikker på du har sat flueben i ssl, og ændret port til 465? Og du er 100% sikker på du indtaster brugernavn og password korrekt? Yep :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Ok. Og du har sat flueben i boksen Husk password? Hvad siger testen? Er der grønne flueben i det hele? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Har du oprettet de 2 nye mailadresser hos canal digital? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2011 Har du oprettet de 2 nye mailadresser hos canal digital? Det har hun, ellers kunne hun ikke modtage mails. Du skal ringe til Canaldigital og spørge om de har lavet ændringer til deres udgående server. Om det f.eks. er nødvendigt at logge på serveren nu? (Verificere sig op mod serveren) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2011 Ok. Og du har sat flueben i boksen Husk password?Hvad siger testen? Er der grønne flueben i det hele? Har umiddelbart gjort alt som jeg skal - men nej, røde krydser i stedet for grønne flueben! Det har hun, ellers kunne hun ikke modtage mails.Du skal ringe til Canaldigital og spørge om de har lavet ændringer til deres udgående server. Om det f.eks. er nødvendigt at logge på serveren nu? (Verificere sig op mod serveren) Har talt med canal digital, og det blev jeg ikke klogere af. Havde umiddelbart gjort alt som jeg skulle... Hm - så skal jeg bare ikke bruge den mail!! :angry Men tak for forsøgene på at hjælpe :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2011 Hvad kommer den med af fejlbesked når den fejler? Del dette indlæg Link to post Share on other sites