Besvaret September 9, 2015 Så har vi smidt et bud :-) Spændende :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Pøj pøj med underskrivningen i dag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Så har vi smidt et bud :-) Der krydses alt der krydses kan :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Så er der ski underskrevet. Så er det en tur til advokat i morgen for gennemtjek af det, og så kalder banken på os når vi skal derned og skrive under. Så snart banken er færdige har vi nøglen; yay :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Hvor er det dejligt for jer! Jeg synes det er vildt grænseoverskridende at skulle skylde 1,3 mio væk hvis det går godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Hvor er det dejligt for jer! Jeg synes det er vildt grænseoverskridende at skulle skylde 1,3 mio væk hvis det går godt Og i lige måde! Jeg kan kun være HELT enig! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites