Ikendermigikke

At købe hus.

256 indlæg i dette emne

Okay..

Jeg kan ikke holde kæft mere! :blush

Vi har afgivet et såkaldt "forventet bud" til sælger, og vi får svar enten i weekenden eller efter.

HVIS de går med til vores bud, vil banken MULIGVIS gå med til det! Det var hverken et ja eller et nej, men vi skulle have nogle ENKELTE ting på plads (som vi har fået på plads), og så ville rådgiveren gennemgå tallene igen - men hun var positiv! Hun turde sige det direkte, at hun var positivt stemt for dette, og at hun ville gøre hvad hun kunne, for at vi kunne få lov til at købe huset :)

Det er bedre end hvad vi har hørt andre steder :yay

+ at rådgiveren bare var så rar, at vi uanset hvad, nok skifter bank dertil :)

Del dette indlæg

Feeeedt! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor fedt!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er SÅ fedt! :)

Udover det, så har vi et muligt ja yderligere - der skulle bare lige gennemtjekkes nogle enkelte ting :)

Det er bare så spændende, og denne weekend kan bare slet ikke gå hurtig nok! :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt for jer!

Åh glæder mig til vi engang kan flytte i noget større!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jer med IKEA køkkener; hvad kostede jeres køkken (og gerne med m2 også), og fik i det monteret, eller gjorde i det selv? Hvad kostede det at få monteret?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jer med IKEA køkkener; hvad kostede jeres køkken (og gerne med m2 også), og fik i det monteret, eller gjorde i det selv? Hvad kostede det at få monteret?

Vores køkken kostede 43000kr inkl. Hårde hvidevarer. (÷ Klinker og gulv)

og køkkenet er ca. 3x3,5m

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores køkken kostede 43000kr inkl. Hårde hvidevarer. (÷ Klinker og gulv)

og køkkenet er ca. 3x3,5m

Tak for svar :kiss

Er det så med arbejdsløn, eller satte i det selv op?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores IKEA-køkken kostede 21.000. Det var uden hårde hvidevarer, dem købte vi andetsteds og fravalgte indbyggede. Vi satte det selv op. Vores køkken er ca 3*5,5 meter

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores IKEA-køkken kostede 21.000. Det var uden hårde hvidevarer, dem købte vi andetsteds og fravalgte indbyggede. Vi satte det selv op. Vores køkken er ca 3*5,5 meter

Tak for svar! :D

Var de hårde hvidevarer meget dyrere i IKEA end andetsteds?

Vi kigger priser på køkken, fordi banken vil have et bud på, hvad det ca. Vil koste.

Vi har forløbeligt sat et bud på 80.000 kr. Men med mulighed for at det er billigere :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar :kiss

Er det så med arbejdsløn, eller satte i det selv op?

Mads har selv sat køkkenet op sammen med noget familie ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar! :D

Var de hårde hvidevarer meget dyrere i IKEA end andetsteds?

Vi kigger priser på køkken, fordi banken vil have et bud på, hvad det ca. Vil koste.

Vi har forløbeligt sat et bud på 80.000 kr. Men med mulighed for at det er billigere :)

Puha, jeg tjekkede faktisk slet ikke prisen i IKEA :rolleyes det var fordi vi egentlig havde hårde hvidevarer fra det gamle køkken, som vi bare ville genbruge indtil det gav op. Det gav så op på stribe da vi havde sat køkkenet op, så vi endte alligevel med at skifte det hele :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores køkken er cirka 25 kvm. Vi købte køkken i ikea med alle hårde hvidevarer og mener vi brugte omkring 60.000 kr. Vi købte andre, dyrere greb, et andet sted, da ikea ikke havde nogen jeg kunne lide ;) L satte det hele op selv, så opsætning kan jeg ikke hjælpe med en pris :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gav ca. 34.000,- for vores køkken (inkl. Kogeplade, ovn og opvaskemaskine) og det er ca 3x3,5 m :) vi satte det selv op, men fik det leveret :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

I min lejlighed gav jeg 10.000 med vask og vandhane, men uden bordplade og hvidevarer.

Det var vel...2,5x5 m? Hele den ene side havde skuffer bortset fra vasken og på den anden side var der er grydeskab og komfur mv. Og to overskabe i alt.

Jeg samlede selv skabe og skuffer (og dem var der MANGE af), men havde en håndværker til at sætte det op og montere bordplade mv. Mener han kostede 7-10.000, men er langt fra sikker, det er 10 år siden efterhånden...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har sagt nej til det hus vi oprindeligt ville købe. Ny tilstandsrapport afskrækker os simpelthen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores køkken er cirka 25 kvm. Vi købte køkken i ikea med alle hårde hvidevarer og mener vi brugte omkring 60.000 kr. Vi købte andre, dyrere greb, et andet sted, da ikea ikke havde nogen jeg kunne lide ;) L satte det hele op selv, så opsætning kan jeg ikke hjælpe med en pris :)

Vi gav ca. 34.000,- for vores køkken (inkl. Kogeplade, ovn og opvaskemaskine) og det er ca 3x3,5 m :) vi satte det selv op, men fik det leveret :)

I min lejlighed gav jeg 10.000 med vask og vandhane, men uden bordplade og hvidevarer.

Det var vel...2,5x5 m? Hele den ene side havde skuffer bortset fra vasken og på den anden side var der er grydeskab og komfur mv. Og to overskabe i alt.

Jeg samlede selv skabe og skuffer (og dem var der MANGE af), men havde en håndværker til at sætte det op og montere bordplade mv. Mener han kostede 7-10.000, men er langt fra sikker, det er 10 år siden efterhånden...

Tak for svarene!

Vi har sat vores beløb ned til 60.000 kr. da vi skal dække 11,55 m2 :)

Lyder det helt urealistisk?

Vi har forresten booket tid til indretningshjælp til køkkenet, på torsdag. :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har sagt nej til det hus vi oprindeligt ville købe. Ny tilstandsrapport afskrækker os simpelthen.

:kram 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svarene!

Vi har sat vores beløb ned til 60.000 kr. da vi skal dække 11,55 m2 :)

Lyder det helt urealistisk?

Vi har forresten booket tid til indretningshjælp til køkkenet, på torsdag. :yay

Du kan jo tegne et køkken på ikeas hjemmeside. Der kan du få en cirka pris. Der kommer altid nogle udgifter oveni, men så kan man få en idé om hvad det løber op i.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan jo tegne et køkken på ikeas hjemmeside. Der kan du få en cirka pris. Der kommer altid nogle udgifter oveni, men så kan man få en idé om hvad det løber op i.

Den 3D ting er simpelthen frustrerende! Jesper og jeg sad med det forleden, og den var bare... GAH :lolhit

MEN jeg prøvede et af deres "her ser du et køkken, vælg fronter og elementer" tingester, og den sagde 43.000 kr. for det.

Så umiddelbart synes vi SELV at 60.000 kr. faktisk er okay.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den 3D ting er simpelthen frustrerende! Jesper og jeg sad med det forleden, og den var bare... GAH :lolhit

MEN jeg prøvede et af deres "her ser du et køkken, vælg fronter og elementer" tingester, og den sagde 43.000 kr. for det.

Så umiddelbart synes vi SELV at 60.000 kr. faktisk er okay.

Jeg elskede at tegne vores køkken og brugte ret mange timer med det program ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også sikker på, at jeg vil ELSKE programmet, når jeg lige har sat mig ind i det ;) men tid var ikke hvad vi havde mest af den aften :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se nu der... Alt min tid bliver brugt i den 3D tingest!! :lolhit

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER