Oprettet February 27, 2011 Ja, som overskriften siger, så var jeg meget aktiv på denne side da jeg smed p-pillerne for nøjagtig 1 år siden.. Da det endnu ikke var lykkedes i sommer, og jeg blev lidt eller alt for besat/kuller af denne debat - så valgte jeg at lukke ned.. Jeg fokuserede slet ikke på at blive gravid og satsede mere på at få uddannelsen færdig og få job.. Det har hjulpet til, at jeg har kunne holde det på afstand, men har ikke gjort mig gravid! :blink Men nu er lysten til at få en lillebror eller søster til Mille virkelig stor.. Jeg håber virkelig at det lykkedes.. Kunne ihvertfald ikke være mere klar.. jeg glæder mig igen til at bruge tid herinde og følge alle jer og jeres historier på godt og ondt.. Starter med en testdag tirsdag og ellers er det bare igang igen :seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2011 Velkommen tilbage :balloon og :goodluck på tirsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2011 Velkommen tilbage :) Jeg krydser fingre for at du står med en positiv test imorgen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites