Oprettet July 29, 2015 I morgen skal jeg til JM for 2. gang. Sidste gang fik jeg at vide, at jeg denne gang skulle medbringe en urinprøve. Helt fint, men i hvad?? Tænker straks Tupperware, men synes det er noget klamt at skulle bruge til madvarer efterfølgende + jeg ikke har så små beholdere.. Hvad gør i andre der skal medbringe urinprøve til JM?? Tisser i, i et plastikkrus når i er kommet op til JM?? For det overvejer jeg kraftigt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Du kan købe glas til formålet på apoteket :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Du kan købe glas til formålet på apoteket :) Ahhh - tak! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Jeg fik nogle prøveglas hos min egen læge og ellers kan man købe dem på apoteket :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Jeg fik nogle prøveglas hos min egen læge og ellers kan man købe dem på apoteket :) Endnu engang, tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Min læge har prøveglas man kan hente :) Ellers plejer jeg bare at gøre det oppe ved jm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Hos min JM måtte men ikke lave urinprøven deroppe grundet hygiejne-regler, så der skulle jeg også selv have med. Købte glas på apoteket. Der er stor prisforskel! Tror jeg gav omkring 2 kr i Herning og 10 kr i Roskilde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Jeg må på apoteket og købe nogle prøveglas :) :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites