Guest M's mor

Årsdag. Hjælp til gave

10 indlæg i dette emne

Vi har den 1. april 5 års dag. og skal i den forbindelse ud og spise.

Samtidig har vi lavet den aftale at vi skal give hinanden en gave på max 200 kr.

Vi har normalt ikke givet hinanden gaver på årsdag, men i år skal det være.

Men har bare ikke nogen ideer. for vil også gerne give ham noget særligt.

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig?

Del dette indlæg

Måske et billede af dig? et gavekort til noget til ham selv..noget forkælelse....

håber i får en rigtig god aften :loveshower :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi havde 1 års dag i september sidste år valgte jeg at give Morten en flaske rigtig god rødvin .. En rødvin som først er rigtig god om 10-15år :)

Han fik et kort sammen med hvori der stod at jeg glæder mig til at dele flasken med ham når de 10-15år er gået :) :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi havde 1 års dag i september sidste år valgte jeg at give Morten en flaske rigtig god rødvin .. En rødvin som først er rigtig god om 10-15år :)

Han fik et kort sammen med hvori der stod at jeg glæder mig til at dele flasken med ham når de 10-15år er gået :) :loveshower

Hvor er det bare en god og sød ide :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså nu ved jeg ikke om det skal være en romantisk gave eller bare noget han bliver glad for, men jeg har da et par bud :)

En kurv med romantisk indhold, som. f.eks. chokolade, asti, special øl, frugt og lignende lækkerier, alt efter hvad han er til. Et ekstra pift, hvis du er til den slags, kunne være et/flere hjemmelevede gavekort til skønne ting som en massage, kys og kram og diverse andre spændende ting, som du ved han ville elske. Du kunne måske også tilføje massageolie til kurvens indhold, samt andre mere frække ting.

Et spil (brætspil, kortspil) man kan spille, når man er to :)

Disse er knap så romantiske:

Hvis han er fan af noget f.eks. et fodboldhold kunne du købe noget merchandise f.eks. et halstørklæde.

Noget til bilen, hvis han er glad for biler.

En plakat det kan sættes i ramme, med et motiv han kan lide.

Det var det, jeg lige kunne komme på :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske et billede af dig? et gavekort til noget til ham selv..noget forkælelse....

håber i får en rigtig god aften :loveshower :kram

Nå ja et gavekort kunne være en ide.

det er godt nok svært at finde noget ellers.

Mange tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da en super gave. Og sød tanke.

Desværre drikker kæresten ikke rødvin og jeg kan ikke tåle alkohol øv øv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså nu ved jeg ikke om det skal være en romantisk gave eller bare noget han bliver glad for, men jeg har da et par bud :)

En kurv med romantisk indhold, som. f.eks. chokolade, asti, special øl, frugt og lignende lækkerier, alt efter hvad han er til. Et ekstra pift, hvis du er til den slags, kunne være et/flere hjemmelevede gavekort til skønne ting som en massage, kys og kram og diverse andre spændende ting, som du ved han ville elske. Du kunne måske også tilføje massageolie til kurvens indhold, samt andre mere frække ting.

Et spil (brætspil, kortspil) man kan spille, når man er to :)

Disse er knap så romantiske:

Hvis han er fan af noget f.eks. et fodboldhold kunne du købe noget merchandise f.eks. et halstørklæde.

Noget til bilen, hvis han er glad for biler.

En plakat det kan sættes i ramme, med et motiv han kan lide.

Det var det, jeg lige kunne komme på :)

Det var mange gode ideer. Tror jeg snupper den med kurven, for kan finde en masse at putte i som han vil blive glad for :-)

Tusinde tak for hjælpen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var mange gode ideer. Tror jeg snupper den med kurven, for kan finde en masse at putte i som han vil blive glad for :-)

Tusinde tak for hjælpen

Det var så lidt :)

Jeg laver ofte selv gavekurve, for det er så nemt, at tilpasse den til den enkelte person :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var så lidt :)

Jeg laver ofte selv gavekurve, for det er så nemt, at tilpasse den til den enkelte person :)

Det er det nemlig, og folk bliver altid glade for det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER