Gagamel

Odder x-Dream (classic) i lille bil?

8 indlæg i dette emne

Vi har snakket om at købe en Odder barnevogn. Stellet bliver et x Dream og jeg kan bedst lide Classic modellen. Men kan det hele overhoved være i et lille bagagerum? Vi har en Hyundai gets.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I må ud at prøve.

 

Vi har en Opel Corsa fra 2008. Der kan vores Odder Zip med X-dream stel godt være (vi tager dog hjulene af, men det er ret nemt). Men Classic kunne ikke... den fylder nemlig lige lidt mere. Så er glad for vi prøvede, jeg hældte nemlig også umiddelbart mest til en Classic i starten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i overvejet den nye stork barnevogn?

Den kan klappes sammen til mere eller mindre ingenting og være i selv de små minibiler :) vi har købt den, dog har vi stationcar og plads er ikke et issue. Men den virker umiddelbart meget lækker :) Designeren bag, har været designer hos odder tidligere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Classic med Dream-x kan være i min mors Fiat punto, men jeg ville også ud og prøve, så I er sikre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en hyundai i20, som vist nok er den "nye" udgave af jeres bil. Og der kan den fint være, når man tager hjulene af (det er nemt på x-dreamstel).

Men kør en tur til forhandleren, man må altid gerne prøve om barnevognen kan være i bilen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har i dag prøvet med min venindes Odder zip med x Dream stel. Den kan ikke være der...

Bilen er for smal :(

Så nu overvejer vi at kigge på ny bil... :(

Men ja, min veninde nævnte godt den nye barnevogn fra Stokke. Måske man skulle kigge på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må ud at prøve.

Vi har en Opel Corsa fra 2008. Der kan vores Odder Zip med X-dream stel godt være (vi tager dog hjulene af, men det er ret nemt). Men Classic kunne ikke... den fylder nemlig lige lidt mere. Så er glad for vi prøvede, jeg hældte nemlig også umiddelbart mest til en Classic i starten.

Fuldstændig :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Odder zip på x-Dream stel kan være i vore Fiat punto 3-dørs fra 2003 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER