Guest

Hvor vandet må vandet udflåd være?

9 indlæg i dette emne

de sidste uger har jeg virkelig haft vandet udflåd. Hele området er "mushi" og fordi jeg ikke kan bruge trusse indlæg pga svamp, så jar det krævet trusse skift morgen og aften og midt på dagen hvis det har været mulig.

De sidste 3 morgener har jeg følt den der rendende fornemmelse når jeg rejser mig fra sengen, en følelse jeg aldrig bliver fan af.

Samtidig har jeg haft muren - ikke strammer og niven men god gammeldags muren, men altså ikke sådan helt vildt! Det kan sagtens være Tarm systemet der driller, så mere sikker er jeg altså ikke!

I dag gik jeg på toilet og tissede, da jeg så var færdig og havde tørret mig rejste jeg mig for at tage mine rene trusser og så rendte det ned af benet på mig.

Det var dog en anelse gulligt på papiret og det jeg derefter tørrede var lidt slimet - så det KAN jo være det udflåd fra natten der har ophobet sig og kommer ud når jeg rejser mig. Men jeg bliver ærlig talt en anelse nervøs for sivende fostervand :unsure

Micromoysen har givet spark fra sig!

Jeg buuuurde ringe til JM det ved jeg godt! Men vi er altså i sommerhus og det virker total uoverskueligt at skulle ind og tjekkes! især hvis i siger det er heeeelt normalt!!!

:help :help :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tja, det er svært helt at vide. Jeg bruger trusseindlæg i løbet af dagen, men ikke om natten (ligesom inden jeg blev gravid). Om morgenen er mine trusser så knap så lækre - det meste kommer på de 5 min jeg går rundt, inden jeg når i bad. Dog er mit udflåd ikke decideret vandet, men mere cremet og mælket (sorry for de lækre detaljer :D) Efter jeg har været i bad, kan det også godt nogle gange løbe lidt ud af mig. Alt dette er en væsentligt øgning i forhold til, da ikke var gravid. Så min pointe er nok, at det (håber jeg) er normalt med øget udflåd. Hvis det dog virkeligt ændrer sig i løbet af graviditeten, ville jeg nok forhøre mig hos en jordemoder. Men ellers ville jeg ikke tage det så tungt, tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke ret meget om hvad der er normalt  :chin: Men som du kan se i min tråd døjer jeg også selv med det. Dog ikke helt så slemt som dig, lyder det til. Det render ikke på den måde. Her er det nok 2 gange i løbet af dagen (forskellige tidspunkter) at jeg kan mærke der kommer noget. Men der kommer der så lige en del på en gang. Jeg synes generelt det er ret vandet og uden farve, men nogle gange også mere hvidt og cremet.  Jeg bruger ikke trusseindlæg, selvom det efterhånden er så tilpas meget at jeg nok burde. Synes bare det er træls <_<  Men der er i hvert fald sket en klar øgning i hvor meget det er over de sidste par uger.  Så tænker måske også at det er meget normalt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger :kiss

Jeg synes det lyder meget lig mig, i hvert fald ikke meget langt fra så kan jeg godt vente til JDM om små 14 dage. Og jeg mærker jo fint liv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever også begge slags udflåd.

Til tider føles det som om det render ud. Møg irriterende :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever også begge slags udflåd.

Til tider føles det som om det render ud. Møg irriterende :-/

Rigtig meget! Og jeg kan jo så sige at det rent faktisk render ud <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt - eller det er måske det forkerte ord - at der er flere som har det som jeg.  :rolleyes

 

Det er netop når jeg rejser mig om morgenen og som dig også ind imellem efter toiletbesøg. Mine trusser kan ind i mellem blive så gennemblødte at mine bukser sågar bliver fugtige. Jeg har dog ikke tillagt det det helt store, da jeg også inden jeg blev gravid har haft perioder med vandigt udflåd i relativt store mængder (oftest en uges tid efter mens). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en del mere udflåd om morgenen efter toiletbesøg, og har også tænkt, at det må skyldes ophobning fra natten.

Nøj jeg ville ikke kunne klare mig uden trusseindlæg :unsure Så ville jeg skulle skifte trusser flere gange om dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en del mere udflåd om morgenen efter toiletbesøg, og har også tænkt, at det må skyldes ophobning fra natten.

Nøj jeg ville ikke kunne klare mig uden trusseindlæg :unsure Så ville jeg skulle skifte trusser flere gange om dagen.

Det er også en pest/kolera situation, men det bliver altså trusse skift over svamp. Jeg har haft svamp ikke mindre end 4 gange siden februar :prik (faktisk har jeg været i næsten konstant behandling) så nu er det canesten creme hver aften inden sengetid det kan holde det nede. Men der skal ikke meget til før det bryder ud. Så trusse indlæg er bare ikke rigtig en mulighed. Det var det samme sidst og lægen sagde at det eneste man må som gravid er canesten og så de gængse andre råd med bomulds trusser, trusse skift, ingen sæbe Down there, skære ned på sukker og mælk (det har jeg dog valgt ikke at gøre) osv.

Jeg ved dog det stopper sammen med hormon produktionen så jeg lever bare sådan lidt med det <_< gider ikke engang ringe til lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER