Miltons mor

Falsk positiv test efter de 5 min.?

5 indlæg i dette emne

Er der nogle der har erfaringer med at testen er negativ inden for reaktionstiden på 5 min., men så bliver positiv et stykke tid efter?

Jeg ved ikke hvor langt jeg er i min cyklus, da de er meget uregelmæssige (men har i gennemsnit været på 40 dage). Jeg er på dag 40 idag og har de sidste 5 dage fået disse teste, som først blev positive efter 15-20 min eller mere (og kun svagt positive).

De burde jo så være falsk positive, men det er de bare ikke blevet de andre gange jeg har testet. Desuden har jeg næsten alle symptomer, men det kan jo være indbildsk! ;-)

Men er der nogle der har haft lignedne oplevelser, og har I så været gravide eller ej??

Del dette indlæg

Jeg tror ikke at den er falsk positiv. ja, jeg tror nu den er god nok.

Da jeg skulle teste første gang, der blev min test også først svagt positiv

efter 5 min, det var så svagt at jeg ikke så det på den første test

Jeg synes du skulle prøve at ringe til lægen i morgen, deres test kan fortælle om du er gravid eller ej.

Jeg synes at ha hørt noget om engang at testene ikke kan blive positive, hvis man ikke er gravid - det er umuligt..

Den eneste måde de kan "snyde" på er ved at være negativ, hvor man faktisk er gravid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror det er an på hvilken test du bruger.. Da vi var i behandling og jeg testede som en tosset :rolleyes :rolleyes kunne jeg stort set altid trste positiv med en valmed test ( den fra netto ) men jeg var ikke gravid.. Men nummer to streg kom altid efter ca 10 minutter...

Men prøv evt at teste med flere forskellige test, så burde du være sikret :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg efterhånden tager ret mange test igennem de sidste 3 år. Tja et skud er vel omkring 100 stk hihi

ALLE gangene er den blevet positiv efter ca 10 min. Men det er en falsk positiv, da jeg ikke har været så heldig endnu. Så nu smider jeg dem simpelthen ud når jeg har aflæst resultatet. Jeg blev så ked af det hver gang, fordi man jo håber at den har vist forkert først og er positiv.

Så et godt råd er, at smide dem ud når du har aflæst resultatet. Du kan desværre ikke regne med resultatet efter de 5 min :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har jeg prøvet hundrede gange uden der var noget undskyld hvis dit håb forsvinder

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER