Barbamama

Parfume i AA-mærkede bleer?!

8 indlæg i dette emne

What the fuck?

E er ikke kommet i stofbleerne endnu, da vi syntes det var for besværligt mens vi var indlagt, og tænkte at vi lige ville bruge pakken færdig herhjemme. De bleer, hun får på, er fra Netto, fordi det lige var en Netto, der lå nærmest, da vi løb tør for sygehusets bleer.

De er svane og astma/allergi-mærkede, så jeg tænkte egentlig at de var rimeligt ok at bruge, men da jeg skifter her i nat, bliver jeg altså overbevist om, at jeg synes de dufter af parfume?!

Kan det virkelig passe? :unsure

Del dette indlæg

jeg kender ikke lige det mærke, men det virker da ikke helt rigtigt? Det ville jeg i hvert fald blive ret træt af! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er ikke parfume i :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bruger af og til nettos de er uden parfume :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes altså bare, at de dufter påfaldende meget af blomster :blink Kan det mon være limen? :unsure B fortalte lige, at han også havde tænkt over det igår aftes... Men det er da rart at høre, at der IKKE er parfume i :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved det ikke, men det skal ikke deklareres, skraemmende nok... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså der står skrevet, at der ikke er parfume i, men de dufter altså! :unsure Jeg tror bare, vi går udenom dem for en sikkerheds skyld, hvis vi altså overhovedet skal have flere Engangsbleer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså der står skrevet, at der ikke er parfume i, men de dufter altså! :unsure Jeg tror bare, vi går udenom dem for en sikkerheds skyld, hvis vi altså overhovedet skal have flere Engangsbleer :)

Det ville jeg ogsaa goere... 

Jeg koebte en pakke Rema sidst, vi var i DK, som stank saa meget af kemi, at jeg ikke brugte dem til Noahs lille numme. Tror vi endte med Minirisk istedet, som i hvert fald ikke lugtede det mindste. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER