Oprettet February 26, 2011 Min mand og jeg skulle over et fodgænger felt ved Rådhuspladsen og mod os kommer to piger måske 13 -14år og en yngre dreng. Sådan en rå type og med en smøg i kæften. Da han passerer mig banker han sin albue lige i maven på mig. Og det var altså ikke et uheld, det var helt overlagt. Han skulle uden om mig fordi vi var lige ved kantstenen og der var en lygtepæl. Jeg blev sgu gal men nåede ikke at reagere andet end at sige til min mand "han slog mig sgu!" Fy for fanden... Håber aldrig jeg skal høre fra nogen at min søn opfører sig sådan ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 Puha, sikke noget :( Og stakkels dreng, jeg tænker at hans forældre ikke er der godt nok for ham, når han reagerer sådan. :( Jeg var også på et tidspunkt ude og teste nogle børn til et projekt, og mens jeg venter på næste testfase sidder jeg og maler sammen med nogle af børnene i deres tegnestue. En masse rigtig søde unger og så én dreng, der sidder og råber sjofle ord, og faktisk også slog mig på et tidspunkt, fordi jeg ikke reagerede hurtigt nok (efter hans mening) på at han snakkede til mig. Ih, han var en møgunge, men det er skisme synd, for det er jo ikke "deres skyld" når de er så små :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 Det var meget tydeligt at han var et " problembarn" i hvert fald en dre trænger til noget voksen omsorg. Men for filan, man regner ikke lige med sådan en oplevelse... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Ej hvor frækt. Men ligefrem at sige at hans forældre ikke har været der nok for ham, synes jeg godt nok er at stramme buen lidt for meget. I ved det jo ikke. Hans forældre kan da ha været de mest kærlige forældre der findes. Jeg ville godt nok være ked af det, hvis det var mit barn der gjorde det og så jeg blev stemplet som en dårlig forældre. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Jeg er født i KBH og mine forældre skulle have mig ud af byen før jeg skulle i skole. Dengang hadede jeg dem for det - at blive (tvangs)fjernet fra mine venner og kendte steder til langt ude i mørke, mørke Jylland (hvor jeg nogen gange ikke fattede hvad de sagde til mig!!) var et helvede. Men i dag er jeg taknemmelig. Jeg er helt sikker på at jeg ikke ville have udviklet mig på en god måde hvis jeg havde fået lov til at blive derovre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Jeg er født i KBH og mine forældre skulle have mig ud af byen før jeg skulle i skole. Dengang hadede jeg dem for det - at blive (tvangs)fjernet fra mine venner og kendte steder til langt ude i mørke, mørke Jylland (hvor jeg nogen gange ikke fattede hvad de sagde til mig!!) var et helvede. Men i dag er jeg taknemmelig. Jeg er helt sikker på at jeg ikke ville have udviklet mig på en god måde hvis jeg havde fået lov til at blive derovre. Jeg blev også flyttet fra Ishøj til Horsens i en alder af 12 år, men jeg tror nu det var godt nok, når jeg tænker på det område vi boede i i Ishøj. ja jeg lavede allerede en smule ballade den gang, men det var bestemt ikke min mors skyld, det vr da fordi det var sjovt og lidt sejt. men jeg ville godt nok blive noget ked og gnaven, hvis nogen mente at jeg var en dårlig forældre, fordi mit barn laver ballade, vennerne kan jo se nok så fine ud udadtil, lige som ens egen "engel", men hvad der laves bag forældrenes ryg ved man jo ikke, sådan lige med det samme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Trist med sådan en skidt oplevelse for dig. Men jeg kan altså ikke lade være med at skrive på baggrund af de øvrige indlæg (især de to før mig), at nu er det jo ikke alle, der behøver være uopdragne unger eller blive dårlige mennesker, bare fordi de vokser op i København eller omegn... Mange hilsner fra én, der bor i Storkøbenhavn og da håber at hun kan opdrage sit kommende barn til et ordentlig menneske Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Trist med sådan en skidt oplevelse for dig. Men jeg kan altså ikke lade være med at skrive på baggrund af de øvrige indlæg (især de to før mig), at nu er det jo ikke alle, der behøver være uopdragne unger eller blive dårlige mennesker, bare fordi de vokser op i København eller omegn... Mange hilsner fra én, der bor i Storkøbenhavn og da håber at hun kan opdrage sit kommende barn til et ordentlig menneske Ja undskyld hvis det lød som om alle bliver sådan ved at bo i kbh, jeg skrev jo også at det var pga det område vi boede i da jeg var barn, og lige nu bor jeg altså i storkbh med 2 små Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2011 Sikke en træls oplevelse for dig. må være en forskrækkelse, regner man jo ikke lige med <_< Men ja, det kunne desværre nok ske alle steder... :kram2 :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites