Oprettet July 13, 2015 Hej piger... Jeg går og leger lidt med tanken om at lave min egen barnets første år... Jeg kan rigtig godt lide den man kan købe i babysam, men synes 350 plus porto er en smule små dyrt.. hæhæ.. Må jeg ikke få lov til at se jeres i selv har lavet til inspiration? :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Jeg har ikke lavet selv men har også overvejet. Har fundet rigtig meget inspiration på pinterest :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Jeg har ikke lavet selv men har også overvejet. Har fundet rigtig meget inspiration på pinterest :) Hvad har du søgt under der? For synes kun jeg finder omslaget... :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Baby books DIY tror jeg bla det var. Primært engelsk. Ellers Google is your friend ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Baby books DIY tror jeg bla det var. Primært engelsk. Ellers Google is your friend ;) Jeg må væbne mig med den tålmodighed jeg ikke har og så bare gå i krig kan jeg høre... haha.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites