Solvej99

Overtøj til nyfødt (efterår/vinter)

10 indlæg i dette emne

Jeg bliver pludselig helt i tvivl. Fik jo et sommerbarn sidst, og denne gang venter jeg en novemberbaby.

Så nu tænker jeg, hvad skal man anskaffe sig af overtøj? :chin: Der findes vel ikke flyverdragt i str. 50 :p Bruger man bare en fleecedragt eller hvad?

Baby skal jo ikke som sådan være udenfor andet end i barnevogn eller transport i autostol, hvor hun jo er beskyttet af dyne, tæppe mv.

Hvad har jer med efterår/vinterbabyer gjort? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fødte 25/11- vi havde købt en fleecedragt til ham også fik han et strikket tæppe over sig også (og hue på) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fødte 25/11- vi havde købt en fleecedragt til ham også fik han et strikket tæppe over sig også (og hue på) :)

Super det er også det jeg tænker :super

Sidder nemlig og shopper lidt på nettet og tænkte, at jeg jo lige så godt kunne smide en fleecedragt oven i kurven ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fleece/uld dragt + uldhue + uldvanter + uldfutter + tæppe, så klarer man sig :)

Vi havde lækker fleecedragt til W og denne gang har vi den jeg har strikket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fleece/uld dragt + uldhue + uldvanter + uldfutter + tæppe, så klarer man sig :)

Vi havde lækker fleecedragt til W og denne gang har vi den jeg har strikket.

Åh ja :kuller Strik lige en til mig :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I auto stolen har vi haft en putte pose mener jeg den hedder...sådan en smart en så baby ikke behøver en masse overtøj osv i bilen....og vores søn er fra november....nu vi skal ha til december regner vi med af bruge den igen....den er drøn smart synes jeg :-)

I barnevogn har vi duniduo med vinter og sommer dyne...så har hue og handsker og alm tøj været nok :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en ulddragt fra joha.. Den var så skøn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en lækker kørepose fra Elodie Details, hvor der er hul til sele i autostolen. Vi eeeelskede den dragt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte en lille flyverdragt/køredragt fra nameit i str 50-56 kort efter fødslen. Hun er oktober-barn.

Havde nemlig købt en fleecedragt i str 62, men tøsen kom ud og var en lille en på 50 cm. I autostolen havde hun en strikket trøje og tæppe på.

Har faktisk dragten til salg herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en voksipose som virkelig bare har varmet Freya godt.. og til autostol en har vi for det meste brugt et tæppe over hende i starten og senere fik jeg endelig lavet køretæppet færdigt. Det et et tæppe med hul til selerne og så kan hun jo svøbes i autostolen. Vi havde også en fleecedragt men det er et fåtal af gange vi fik brugt den...Derudover selvfølgelig hue og vanter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER