Oprettet July 5, 2015 Vi passer mine svigerforældres hus og høns mens de er på ferie, men nu er vi nået op på at have 4 store bakker æg i køleskabet og har ikke rigtig plads til flere:) Så gode foreslag til hvad vi kan lave med æg?:P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Æggemuffins, kage, æggekage er lige det jeg kan komme i tanke om.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Tærter, omeletter til morgenmad (mums) eller røræg, blød kogte æg osv. til morgenmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Æggemuffins, kage, æggekage er lige det jeg kan komme i tanke om.. Hehe er du lækkersulten siden du kun tænker i kage?:) Har fundet mig en opskrift på æggekage så det i i planerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Tærter, omeletter til morgenmad (mums) eller røræg, blød kogte æg osv. til morgenmad Tærter var en god idé :) Har lige sendt manden ud for at købe ind til omeletter :) røræg fik vi i går og blødkogte æg fik vi til morgen :) Men tynder ikke meget ud i det når man kun lige spiser et blødkogt æg hver:P. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Carbonara - evt med hjemmelavet pasta. :p Pandekager. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Hehe er du lækkersulten siden du kun tænker i kage?:) Har fundet mig en opskrift på æggekage så det i i planerne :) Man kan da altid spise kage, kan man ikke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Der skal også bruges en del æggeblommer til koldskål (alt efter hvor mange liter kærnemælk man laver af, selvfølgelig ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Æggesalat til sandwich Pandekager eller vafler Gratin Pølsehorn Boller Franskbrød Samosa ( http://www.eggs.dk/aeggeskolen/opskrifter/forretter/samosa.aspx ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Sælg dem ;) Hjælper jo ikke meget at begynde på at lave en bod og alt muligt for at sælge dem i 1 uge :). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Tak for alle foreslagene :). I går brugte vi 10 æg, og prøvede på at gøre lidt ny plads :) Her til morgen var der så 8 nye hehe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites