Oprettet July 1, 2015 Hej tøser (og de få mænd som må være herinde) Jeg er ved at skrive mit speciale på CBS hvor jeg skriver om barnevogne (man bliver åbenbart miljøskadet når man får børn :P) jeg har så et spørgeskema som jeg håber i lige vil bruge 5 minutter på at svare på. Jeg vil bruge den data jeg opnår til at definerer de danske kunders præferencer. http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=7VDPEDSQ1K3N Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2015 I må endelig sige hvis der er nogen fejl i skemaet som jeg måtte have overset så jeg kan få dem rettet hurtigst muligt:). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2015 Jeg går ud fra, at 'brand' betyder mærket og ikke noget med ild... Har svaret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2015 Har også svaret og delt det i facebookterminsgruppe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2015 Jeg går ud fra, at 'brand' betyder mærket og ikke noget med ild... Har svaret :) Ja selvfølgelig :) Hehe dumt at være samme ord Har skrevet mærke i parentes nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2015 Har også svaret og delt det i facebookterminsgruppe :) Tak skal du ha :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites