Oprettet February 26, 2011 Igår modtog jeg et brev fra legoland om at børn kunne få sæsonpas til ½ pris, men gælder tilbudet nu og så Magnus..?? Han hade ikke sæsonpas sidste år, men skal have det i år, da han er blevet 3 år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 Det har jeg også tænkt på, for Annika skal også for første gang i år have sæsonpas. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 Vi har årskort til Djurs Sommerland og købte dem i november da man så kunne spare penge. Linus bliver først 3 år i morgen, men jeg købte til ham i november da han jo vil skulle bruge det til sommer - så man kan godt købe det selvom de ikke er fyldt 3 endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 Der står her på deres hjemmeside, at børn som ikke tidligere har haft sæsonpas, kan ikke benytte sig at tilbudet. http://www.legoland.dk/da/Sasonpas/Kob-sasonpas/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 Tak for det.. Det er også lige meget om vi skal betale fuldpris for ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites