Oprettet June 30, 2015 Jeps, jeg er langt om længe gravid igen, efter vi mistede Benjamin, og jeg er så glad og lykkelig :loveshower :loveshower :loveshower Er 4+2 i dag og 3 forskellige test siger gravid - her er billede af Clearblue og rematesten: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2015 :loveshower :kuller :balloons :balloon :yay :super :glad :gravid Hvor er det SKØNT for jer! Håber du får en fantastisk graviditet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2015 :glad er så glad på jeres vegne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2015 Stort, stort tillykke, det er jeg virkelig glad for at høre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2015 Stort tillykke!!!! :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2015 Ej hvor er der dejligt at høre :loveshower. :yay kæmpe stor tillykke :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2015 Tillykke med jeres nye lille solstråle Del dette indlæg Link to post Share on other sites