Emilie

Ny frisure?

22 indlæg i dette emne

Hej piger.

Min søde mand har vundet et gavekort til en frisør, og det har han været så sød at give til mig.

Har fået bestilt en tid til på onsdag, og så melder det store spørgsmål sig: hvad skal jeg gøre ved frisuren?

Det er langt, glat og utrolig ugideligt efter hormonræs ved en graviditet.

Jeg har mest af alt lyst til bare at klippe det hele af, men det kommer jeg nok til at fortryde (og så ligner jeg min mor mega meget, når jeg har helt kort hår :P)

Nå, men har I nogle gode bud på, hvad der kunne klæde mig?

6LlzdXz.jpg

Del dette indlæg

Måske kort pandehår?

Jeg klippede noget der minder om 25 cm af mit efter fødslen. Det var også bare blevet træls og nederen, så kan sagtens forstå dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

En lang page?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske kort pandehår?

Jeg klippede noget der minder om 25 cm af mit efter fødslen. Det var også bare blevet træls og nederen, så kan sagtens forstå dig :)

Har godt overvejet pandehår. Tænker bare, at jeg bliver idiot af det :P

Men ja, jeg er bare så træt af det. Og jeg kan ikke sætte det i fine opsætninger, fordi det ter sig åndssvagt. Så som regel ender det bare i en knold.

Del dette indlæg

Annonce ♥

En lang page?

Det har jeg også overvejet. Var bare ikke sikker på om det vil klæde mig? Men det er nok det, jeg hælder mest til.

snakker selvfølgelig også lige med frisøren om det, men det er bare meget rart med lidt input, for jeg er total idé forladt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du etager i håret nu ellers vil jeg klart anbefale det, da jeg synes at det giver liv og spil i håret :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du etager i håret nu ellers vil jeg klart anbefale det, da jeg synes at det giver liv og spil i håret :)

Ja, jeg har en lille smule etager :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg skiftede frisure fandt jeg en hjemmeside hvor man uploadede sit eget billede og så kunne man teste frisurer.

Det gav en meget god indikation og jeg endte med at tage et screenshot med som inspiration til frisøren.

Kan selvfølgelig ikke huske hvad siden hed, men prøv at google

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg skiftede frisure fandt jeg en hjemmeside hvor man uploadede sit eget billede og så kunne man teste frisurer.

Det gav en meget god indikation og jeg endte med at tage et screenshot med som inspiration til frisøren.

Det vil jeg lige prøve :) tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker skulderlangt med etager og evt noget farve der kan give lidt spil til håret :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker skulderlangt med etager og evt noget farve der kan give lidt spil til håret :)

Farve kan jeg nok ikke få i den her gang. Har kun bestilt tid til klip. Men joh, det kunne da godt være, at jeg skulle kaste mig ud i det næste gang. Altså måske bare lidt reflekser eller sådan noget, for er ikke så meget for at farve hele håret tror jeg. Så skal det jo vedligeholdes konstant :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Farve kan jeg nok ikke få i den her gang. Har kun bestilt tid til klip. Men joh, det kunne da godt være, at jeg skulle kaste mig ud i det næste gang. Altså måske bare lidt reflekser eller sådan noget, for er ikke så meget for at farve hele håret tror jeg. Så skal det jo vedligeholdes konstant :D

Det var også lidt reflekser jeg tænkte på :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har brugt mange timer på www.taaz.com ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har brugt mange timer på www.taaz.com ;)

Kan ikke få det til at fungere. Ved ikke om det er fordi jeg bruger mobilen :unsure og deres app virker ikke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bed om noget mor-venligt :)

Hvis du ikke vil have taget for meget af længden, så synes jeg at du skal sige det. :)

Ellers så gør som jeg: luk øjnene og åben dem først, når frisøren er færdig.

Det er hår og det gror ud igen - hvis man er utålmodig, finder der extensions ;)

Men du har en ansigtsform, hvor en page med pandehår, faktisk ville gå godt.

Generelt ville pandehår være okay til dig.

Det behøver jo ikke at være mors "grydeklip" af pandehår, men det kan sagtens være en skrå og skåret - så virker det ikke så firkantet, og mere blødt :)

Men hør frisøren ad, han/hun kan have nogle geniale ideer, plus de har altid bøger som du kan finde inspiration i, hvor de kan hjælpe.

De er trods alt uddannede til det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bed om noget mor-venligt :)

Hvis du ikke vil have taget for meget af længden, så synes jeg at du skal sige det. :)

Ellers så gør som jeg: luk øjnene og åben dem først, når frisøren er færdig.

Det er hår og det gror ud igen - hvis man er utålmodig, finder der extensions ;)

Men du har en ansigtsform, hvor en page med pandehår, faktisk ville gå godt.

Generelt ville pandehår være okay til dig.

Det behøver jo ikke at være mors "grydeklip" af pandehår, men det kan sagtens være en skrå og skåret - så virker det ikke så firkantet, og mere blødt :)

Men hør frisøren ad, han/hun kan have nogle geniale ideer, plus de har altid bøger som du kan finde inspiration i, hvor de kan hjælpe.

De er trods alt uddannede til det ;)

Tak, jeg prøver at høre frisøren.

Kunne muligvis godt finde på noget page-værk. :) og ja, det gror jo ud igen, hvis jeg fortryder (om end det tager lang tid).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Billede???

Selvfølgelig.

Vi blev enige om, at det ikke skulle være alt for drastisk. Kan altid få klippet mere af senere. Fik taget 15-20 cm af :)

Der er klippet lidt etager i :)

yunv1R1.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot frisure :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:glad Du ser godt ud

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækkert med nyt hår :)

Del dette indlæg