Oprettet June 27, 2015 vi har haft den i smalltalk før. Som førstegangs gravid havde jeg et ret stærkt bækkenbund - og det blev også trænet godt efter fødslen men siden barsel nok forsømt :blush og nu hvor det hele tynger så må jeg erkende at min bækkenbund er slappere end nogensinde :prik IKKE godt op til en (forhåbentlig vaginal) fødsel Så piger skal vi ikke hjælpe hinanden på at huske bækkenbunden? Skriv gerne her i tråden så overskriften kommer op og vi husker det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2015 Åh ja, min bækkenbund er også noget hø :wacko Tak for påmindelsen! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2015 Øh måske et lidt dumt spørgsmål - men hvordan træner i? Altså har i en eller anden rutine i kører igennem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2015 Øh måske et lidt dumt spørgsmål - men hvordan træner i? Altså har i en eller anden rutine i kører igennem ;) Jeg kniber bare, når jeg lige husker det. :rolleyes Hvis jeg sidder op, prøver jeg at forestille mig, at jeg samler en 2-krone op ;) Og hvis jeg virkelig giver den gas, så kører 2-kronen i elevator og stopper på forskellige sale. Hvis det giver mening :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2015 Øh måske et lidt dumt spørgsmål - men hvordan træner i? Altså har i en eller anden rutine i kører igennem ;) Ingen rutine - nogle dage kører jeg knib-slip-knib-slip x ? Andre kører jeg knib hold i 20 sek pause 20 sek osv til jeg er træt. Til gravid svømning siger hun vi skal knibe mens vi fx løfter en kaffekande og slippe når vi sætter den ned, mens vi går og gerne hopper, så vi lærer at BRUGE knibene rigtigt. En veninde kniber alt den tid hun holder for rødt hver dag. Andre kniber i køen i butikker. Jeg tror jeg forsøger sådan lidt af hvert - men vi kan jo skrive "dagens knibe program" herinde til inspiration? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2015 Solheim, darlings, Solheim! Google er jeres ven ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2015 Eller http://www.elinsolheim.dk/:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2015 Dagens knib: Knib 10 sek Pause 10 sek Gentag x 10 Fik kun gjort det af en omgang (liggende) - men bedre end ingenting ik ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2015 Godt med en overskrift til liiiige at blive mindet om det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Jeg er også siiindssyg dårlig til at huske dem :klap Nu er jeg lige kommet i tanke om, at de der "æg" skulle hjælpe rigtig godt, og sådan et har jeg faktisk købt engang og har stadig liggende :whistling Så hvis jeg kan gå med det lidt hver dag, er det nok nemmere at huske (og at finde ud af ...) end knibeøvelser. Men jeg er blevet i tvivl om jeg må bruge det, mens jeg er gravid, eller det kan hjælpe "for" godt på en eller anden måde? Nogle, der ved noget om det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Jeg er også siiindssyg dårlig til at huske dem :klap Nu er jeg lige kommet i tanke om, at de der "æg" skulle hjælpe rigtig godt, og sådan et har jeg faktisk købt engang og har stadig liggende :whistling Så hvis jeg kan gå med det lidt hver dag, er det nok nemmere at huske (og at finde ud af ...) end knibeøvelser. Men jeg er blevet i tvivl om jeg må bruge det, mens jeg er gravid, eller det kan hjælpe "for" godt på en eller anden måde? Nogle, der ved noget om det? Et eller andet siger mig at man ikke må bruge dem når man er gravid - men hvorfor ved jeg ikke og om det er rigtig er heller ikke sikkert! Kan man Google det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Et eller andet siger mig at man ikke må bruge dem når man er gravid - men hvorfor ved jeg ikke og om det er rigtig er heller ikke sikkert! Kan man Google det? Nææh, jeg synes i hvert tilfælde jeg har forsøgt mig med alle mulige ord på Google uden at finde svar på det :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Hvem var det der havde solgt sex legetøj herinde? Hun må vide det :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Hvem var det der havde solgt sex legetøj herinde? Hun må vide det :unsure Det ved jeg ikke, men ja, hun ved det nok, hvis vi kan finde ud af, hvem det er :) Overvejer nemlig også at skrive til en sexshop for at høre ;) Men det er da nemmere, hvis der er en expert herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Hvem var det der havde solgt sex legetøj herinde? Hun må vide det :unsure Det var Mette (hun er dog nok en aaaaanelse optaget lige nu ;) ). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Det var Mette (hun er dog nok en aaaaanelse optaget lige nu ;) ). Ej pjat :P :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Det var Mette (hun er dog nok en aaaaanelse optaget lige nu ;) ). Nåh ja!!! Ha ha ej hun er nok ikke til meget hjælp lige nu :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Nåh ja!!! Ha ha ej hun er nok ikke til meget hjælp lige nu :lolhit Er hun ved at føde, eller ...? :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Er hun ved at føde, eller ...? :lol Tæt på - hun fødte imorges :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2015 Jeg husker det ved at have en alarm på min telefon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2015 Knib piger KNIIIIIIIIB!!! Jeg forsøger mig med "elevator knibet"! De sidste ugers knibe øvelser er ved at give pote, selvom jeg stadig glemmer i ny og næ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2015 Jeg kniber når jeg vasker op :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites