Besvaret June 28, 2015 Hvor mange dage var der mellem blodprøverne ? 2 eller 3 dage da man siger at hcg fordobles ca hver 2. dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Pøj pøj med BP i dag :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 SÅ fik vi svar på BP: Sygeplejersken: "Tillykke til jer med graviditeten" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Stort tillykke til jer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Ih, hvor er det fantastisk :loveshower :loveshower Kæmpe stort tillykke - så skal I bare nyde og fejre miraklet :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Hvor dejligt for jer... Stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Tak for alle jeres tillykker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Fantastisk :loveshower Stort tillykke med graviditeten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2015 også et stort tillykke herfra:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2015 Fik taget BP igår ved egen læge fordi jeg går og er så bekymret. Mandag var hcg 115. Igår var hcg 410 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2015 Fik taget BP igår ved egen læge fordi jeg går og er så bekymret. Mandag var hcg 115. Igår var hcg 410 Så det stiger da Det skal bare fordoble sig over 2-3 dage, så det er da super flotte tal :) TILLYKKE :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2015 Fik taget BP igår ved egen læge fordi jeg går og er så bekymret. Mandag var hcg 115. Igår var hcg 410 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Tillykke med graviditeten, jeg flytter lige denne over i graviditets forumet, hvor du jo hører til nu heldigvis :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites