Nynne1984

POSITIV ! ❤️

48 indlæg i dette emne

Min Cæear Blue test blev jo som I ved negativ 3+4.

Igår, 3+5, fi jeg to alm svage positive tests.

Føler mig efterhånden gravid. Halsbrand, let kvalme om morgenen og ømme bryster !

Idag 3+6 fik jeg både alm (Valmed) test OG "gravid" på Clear Blue Digital test ❤️

Jaiiii NU tror jeg på det !

Håber bare ikke det er en bio jeg har opfanget ! Men de blir trods alt tydeligere og tydeligere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det lyder da rigtig lovende :) Stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt... Stort tillykke.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog helt fantastisk!!!! :glad Er det på mandag, du skal have taget BP?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så venter jeg med det officielle 'tillykke' til mandag :) Men hold op, hvor ser det godt ud med de test!!! Kan godt forstå, hvis du er lidt rundt på gulvet :D :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle tillykke'rne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ringer altid til mig fra Skejby. De fortæller om det er positiv eller negativ, spørger om jeg har blødt, samt det videre forløb. Ved positiv test for man tid til tryghedsscanning, og ved negativ snakker man om hvordan man kan tilmelde sig næste gang. Ved ikke hvordan de gør der hvor du går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle tillykke'rne

Nu er det jo første gang jeg skal ha taget BP... Er der noget I plejer at spørge om ? Altså udover at få positiv/negativ svar ?

Jeg fik at vide, at testen var positiv, og så spurgte jeg til HCG niveauet. Det syntes jeg var rart at vide.

Derudover fik jeg tid til en tidlige scanning ved ca 7 uger. Og det var faktisk det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov jeg spurgte også til mit HcG niveauet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :yay

Jeg spurgte også selv til hcg-tallet, det fortæller de åbenbart ikke automatisk :)

De går på ferie snart, men hvis de ikke havde haft ferie, så ville de også have tilbudt mig en tryghedsscanning i uge 7, men nu er jeg tilbudt en første dag de er tilbage fra ferien i stedet (hvilket svarer til jeg er 9+5)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nogle herinde der kan fortælle mig om lægerne imorgen kan se om det er en BiO man har eller om det er en "rigtig" graviditet ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke ved skanning men de kan tage en blodprøve og tjekke hcg niveau.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med positiv test :loveshower Glæder mig til at høre om lægernes svar :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ha taget BP imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle herinde der kan fortælle mig om lægerne imorgen kan se om det er en BiO man har eller om det er en "rigtig" graviditet ???

Så vidt jeg ved, så er HCG niveauet noget lavere ved en bio end ved en blivende graviditet. Men der er ingen klar grænse. Og ellers handler det om (endnu mere!!) tålmodighed frem til den tidlige scanning, du sikkert vil blive tilbudt omkring uge 7. Her kan de nemlig se om der er hjerteblink. Hvis der er det, så er sandsynligheden for at det ender med en dejlig baby rigtig høj :) (ca 95% fik jeg at vide). Men altså, niveauet af HCG er din bedste indikator i morgen, så lad os håbe, at det er lige som det skal være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik taget 2 (faktisk 3) blodprøver for at se om hcg stiger. Ved ikke om det er planen for dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg ikke hørt sku være planen... Jeg tror at jeg skal ha taget BP imorgen og hvis den er positiv så skanning uge 7 og 10. Men vil da lige høre dem imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange dage var der mellem blodprøverne ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER