BabyInTheMaking

Jeg tror snart min kæreste bliver idiot :-)

6 indlæg i dette emne

Vi er blevet gravide, og endda i første hug efter pillerne var smidt :loveshower 
Det er helt vildt spændende, og især for min kæreste der ikke har prøvet det før :)

Hvad han nok ikke lige havde forudset var, at mine hormoner allerede nu går fuldstændig bersærk. Det ene øjeblik er jeg ellevild og lykkelig, og det næste kan jeg sidde og være enten stiktosset eller bund-ulykkelig... :oops

Jeg  er heldigvis for det meste rigtig glad, for ikke nok med vi skal være forældre SAMMEN, så har vi også lige købt hus - så det kan ikke blive meget mere idyllisk :7himmel  -Og jo da, en lille hund har vi også bestilt, haha :D

Jeg har ikke meget at være utilfreds med, så jeg har det jo selvfølgelig rigtig skidt når jeg får snerret eller forventer han bare ved hvad der sker... :wacko

Hvad gør I, hvis I kan fornemme der er "uvejr" på vej? Kan I undgå det, eller ved jeres mænd de må bide det i sig? :o

Del dette indlæg

Elsker din overskrift  :haha

Det er mandens lod i graviditeten at leve med at hans kæreste/kone bliver helt aldelse skitzofren ;)

Synes ikke han bare skal bide det i sig. Men når det nu er sagt så er mænd altså nødt til at forstå at vi virkelig ikke altid kan styre det. Hormoner er en BITCH når man er gravid. Men det giver selvfølgelig ikke lov til bare at te sig. Vi tager turene men jeg prøver tit at sige at jeg ved godt jeg kan være urimelig men jeg forsøger.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand er jordens mest tålmodige menneske, og han kan virkelige tolerere MEGET. Nu har vi jo så også prøvet det før, så han ved, hvordan jeg er, når jeg er gravid. Men samtidig kan han nu også godt indikere, når han synes, at jeg bliver for meget. Og så retter jeg det ind - lige indtil jeg glemmer det igen :numse  :bunny  :badgirl

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg SMS advarer hvis humøret er skidt når han kommer hjem.

I første graviditet aftalte vi at han skulle spørge om ikke jeg havde brug for en krammer når jeg var aller værst/mest hidsig. Det virkede skide godt og jeg gik fra ædderspændt rasende til hulkende undskyldende blop på NO time og så kunne vi tale sammen.

Her anden gang er jeg bedre til at styre det - mine hormoner giver nok udslag på en anden måde :D jeg er ikke total fri for dem men har det NOGET lettere på det punkt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste :blush

Jeg prøver også at mærke efter, men er nu også mest overvældet over, hvor følsom jeg er denne gang ift. min sidste graviditet for 5 år siden.
Men ok, jeg var alene under sidste graviditet, og skal nu også lære at man godt kan være to om tingene :)

Vi glæder os helt enormt, og det er jo i bund og grund det vigtigste - så må vi tage et hormonanfald ad gangen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg SMS advarer hvis humøret er skidt når han kommer hjem.

:ditto

Som Maja oplever jeg dog også at det er bedre i den her gang, men har stadig dage/episoder Hvor jeg slet ikke kan styre det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER