Besvaret October 20, 2015 Jeg har en rigtig hyggekat som elsker at være med når vi ammer! Og helst skal ligge midt på ammepuden så tæt op ad baby som muligt. Det er hygge :wub (dog besværliggør det amningen til tider :D ) Åhh, jeg kunne da næsten ikke forestille mig noget bedre end det der søde :loveshower Du er heldig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Jeg har en rigtig hyggekat som elsker at være med når vi ammer! Og helst skal ligge midt på ammepuden så tæt op ad baby som muligt. Det er hygge :wub (dog besværliggør det amningen til tider :D ) Hvor hyggeligt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Jeg har en rigtig hyggekat som elsker at være med når vi ammer! Og helst skal ligge midt på ammepuden så tæt op ad baby som muligt. Det er hygge :wub (dog besværliggør det amningen til tider :D )De ser meget tilfredse ud begge to :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 The joy of motherhood :D I remember the times! :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 The joy of motherhood :D Oh Yes... :hophop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 The joy of motherhood :D Oh yes, gamle ven :D Jeg kan blive helt nostalgisk af at se den. Det var pissehårdt, men jeg smiler alligevel, når jeg tænker tilbage på tiden, hvor jeg første gang kunne gå ud og stille et fyldt medicinbæger i køleskabet midt om natten ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 Dét må da være dagens billede fra mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 Dét må da være dagens billede fra mig :loveshower Tillykke! :loveshower Og sikke en fin ring :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 Vores udsigt fra hotellet. Ganske imponerende :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 Vores udsigt fra hotellet. Ganske imponerende :D Sikke dog en udsigt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Sikke dog en udsigtJa, den er rimelig vild :D Vi bor på 48. etage så der er ret godt udsyn ud over Vegas Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Fra dåben idag Dejligt dejligt billede :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Efterårsfarverne udenfor vinduet: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2015 Dagens billedserie (fotograf: Valdemar) Sgu egentlig meget hyggeligt, at have sådan en lille paparazzo rendende rundt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 Det sker ikke så tit så nøj hvor jeg glæder mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 Det sker ikke så tit så nøj hvor jeg glæder mig... Haha, enjoy :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2015 Gåtur i "baghaven" Den kommer jeg godt nok til at savne, når vi flytter :bye Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Det kan roligt siges at vi har en børnevenlig hund Del dette indlæg Link to post Share on other sites