Besvaret August 14, 2015 De ER gode! Både Luna og Liff er hooked! :D Og så fik jeg lige lavet 8 glas blomme/rabarber mamelade :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2015 Er de fra haven Sara? Bliver altså helt misundelig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2015 Er de fra haven Sara? Bliver altså helt misundelig ;) Jeps :) - der er stadig lidt på træet der mangler at blive helt modne... og så har vi et andet blommetræ som slet ikke er klar endnu... og æbler! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2015 Jeps :) - der er stadig lidt på træet der mangler at blive helt modne... og så har vi et andet blommetræ som slet ikke er klar endnu... og æbler! :D Jeg er dybt misundelig! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2015 Jeg er dybt misundelig! :) :ditto :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2015 Jeg elsker vores frugt træer... der er faktisk også et pæretræ... men der er ikke en eneste pære på i år! :( - både pære, æble og den ene blomme står ved vores gavl og har været klippet i espalier, men har fået lov at vokse uden beskæring i mange år. - Når haven står for skud, skal de klipoes tilbage i espalier ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 Gad vide om banen er stor nok nu :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 Gad vide om banen er stor nok nu :p Nej slet ikke :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2015 Så har far været forbi igen. Denne gang med æbler :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2015 Så har far været forbi igen. Denne gang med æbler :mam Uhhh misundelse er en grim ting! :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Efter 20min intensiv skybrud (som stadig raser) så vores terrasse sådan ud! (den er altså overdækket!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Efter 20min intensiv skybrud (som stadig raser) så vores terrasse sådan ud! (den er altså overdækket!) Wow det er da ikke helt godt hva Sara :O vildt med skybrud her er det skønneste solskinsvejr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Efter 20min intensiv skybrud (som stadig raser) så vores terrasse sådan ud! (den er altså overdækket!) Wow det er da ikke helt godt hva Sara :O vildt med skybrud her er det skønneste solskinsvejr Blev også ret overrasket! - havde ikke lige forestillet mig at det overhovedet skulle regne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2015 Ville tage selfie af et junior og jeg til farmand som går og bygger på huset i modsatte ende.. Da jeg så får tændt kameraet går det op for mig at jeg stadig har sutten i munden 10 min efter hans hysteriske anfald og at han snork sover tungt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Godt nok nattens billede. Men hold nu op den måne var flot. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Godt nok nattens billede. Men hold nu op den måne var flot. Hvor er den smuk! Jeg nåede ikke at se den. Var oppe at tisse da den var tiltagende, og igen da den var aftagende ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Godt nok nattens billede. Men hold nu op den måne var flot. Den var så flot! Jeg så den også, men fik desværre ikke nogle gode billeder.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Hvor er den smuk! Jeg nåede ikke at se den. Var oppe at tisse da den var tiltagende, og igen da den var aftagende ;)Eigil ville ammes lige da den var næsten perfekt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Den var så flot! Jeg så den også, men fik desværre ikke nogle gode billeder..Fordelen ved at bo et sted uden lygtepæle :p Det giver bare noget at det kun var den der kunne lyse op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Godt nok nattens billede. Men hold nu op den måne var flot. Hold da fast, et godt billede! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Hmm... der ligger en seriøs størrelse 27 på min plads :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Hmm... der ligger en seriøs størrelse 27 på min plads :lolhit Hehe, men hyggeligt ser det ud :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Hehe, men hyggeligt ser det ud :wub Jeg klager bestemt heller ikke :biglove og så er det luksus med opvarmet madras ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Jeg har en rigtig hyggekat som elsker at være med når vi ammer! Og helst skal ligge midt på ammepuden så tæt op ad baby som muligt. Det er hygge :wub (dog besværliggør det amningen til tider :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Jeg har en rigtig hyggekat som elsker at være med når vi ammer! Og helst skal ligge midt på ammepuden så tæt op ad baby som muligt. Det er hygge :wub (dog besværliggør det amningen til tider :D ) Det er godt nok idyl på højeste plan :biglove :wub :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites