Besvaret June 26, 2015 Det lyder da hyggeligt :)Ja, ik ;) Jeg har masser af frugt - preggy her mente åbenbart jeg snildt kunne konsumere en vandmelon, en bakke jordbær og fem kiwier :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Ja, ik ;) Jeg har masser af frugt - preggy her mente åbenbart jeg snildt kunne konsumere en vandmelon, en bakke jordbær og fem kiwier :D Jo bestemt :) det lyder skisme lækkert :p det kan du sikkert også, men over noget tid ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Mit syn fra sofaen... hvordan fa.... når vi at blive klar til at flytte i morgen? Det skal nok gå :kiss :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Vores seng imorges: Lidt crowded men mega hyggeligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Vores seng imorges: Lidt crowded men mega hyggeligt :biglove :kuller Brian ser helt anderledes ud, end jeg havde forestillet mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 :kuller Brian ser helt anderledes ud, end jeg havde forestillet mig ;) Altså så er jeg jo nødt til at spørge, hvad du havde forestillet dig? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Altså så er jeg jo nødt til at spørge, hvad du havde forestillet dig? :D Hmm, svært at sige faktisk. Men i hvert fald en meget mørkhåret mand ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Vores seng imorges: Lidt crowded men mega hyggeligt :biglove Det kan godt være pladsen er trang, men der er max hjerterum :7himmel :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Hmm, svært at sige faktisk. Men i hvert fald en meget mørkhåret mand ;) Ja det er han i hvert fald ikke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Vores seng imorges: Lidt crowded men mega hyggeligt :biglove Nååh hvor er hun skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Havens høst :sandie :mam hvor lækkert :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 :mam hvor lækkert :bigloveDet er det skønneste ved at have en have :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Det er det skønneste ved at have en have :) Ja, og særligt når den er så gavmild :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Ja, og særligt når den er så gavmild :bigloveJeg er helt enig ;) Jeg tænker bare hvor mange der ville komme hvis jeg vandede og passede haven? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Jeg er helt enig ;) Jeg tænker bare hvor mange der ville komme hvis jeg vandede og passede haven? :P :LOL ja hvis det er upasssende have afkast så hatten af for jeres have :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 :LOL ja hvis det er upasssende have afkast så hatten af for jeres have :pJeg tror vi har kvarterets mest ukrudt fyldte have :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Jeg tror vi har kvarterets mest ukrudt fyldte have :lol :LOL men hey den giver masser af lækre jordbær :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 :LOL men hey den giver masser af lækre jordbær :sandieDét gør den! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2015 Vores seng imorges: Lidt crowded men mega hyggeligt :biglove Så hyggeligt :biglove Vi skal vist have os en større seng, inden lillesøster ankommer :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2015 Så hyggeligt :biglove Vi skal vist have os en større seng, inden lillesøster ankommer :chin: Ja det kan anbefales! Vores er 160, det kan altså godt blive noget trangt :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2015 Ja det kan anbefales! Vores er 160, det kan altså godt blive noget trangt :wacko Vi har 140... Det er fint til to, og oprindelig (ved køb af sengen før første graviditet) var vi jo så enige om, at vi ikke skulle have børn i sengen... Nu har vi jævnligt selskab af både et barn og en cavalier king Charles spaniel :lolhit og lur mig, om ikke både lillesøster og den ekstra hund, der er planlagt til om 1-2 år, de også kommer til at residere i perioder... Måske vi bare skal købe 2 meter næste gang... :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2015 Vi har 140... Det er fint til to, og oprindelig (ved køb af sengen før første graviditet) var vi jo så enige om, at vi ikke skulle have børn i sengen... Nu har vi jævnligt selskab af både et barn og en cavalier king Charles spaniel :lolhit og lur mig, om ikke både lillesøster og den ekstra hund, der er planlagt til om 1-2 år, de også kommer til at residere i perioder... Måske vi bare skal købe 2 meter næste gang... :p Hehe, vi har snakket om, at hvis vi ender med at få de der 4 børn, så behøver vi ikke at have en stue, så skal vi bare have et giga soveværelse med King size seng :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites