Besvaret July 26, 2016 Marchella - der er vist kun 8 afsnit, har lige set de 3 første og den er virkelig fængende og skræmmende! Derudover er Breaking bad klart den bedste jeg har set skarpt efterfulgt af suits og Homeland Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2016 Mine yndlinsgserier: Dexter Sons of anarchy Breaking bad Homeland Suits Orange is the new Black The glades Lost The walking dead Californication Og så tøseserierne: Gossip Girl Pretty little liars Switched at birth Devious maids Desperate housewife Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2016 The Fall er feeeed!!Mega fed! Nu venter jeg bare på en ny sæson. Jeg er nu startet på The Falling - har aldrig set forbrydelsen, så det gør ikke noget den er baseret på den. Men er ret god indtil videre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2016 Mega fed! Nu venter jeg bare på en ny sæson. Jeg er nu startet på The Falling - har aldrig set forbrydelsen, så det gør ikke noget den er baseret på den. Men er ret god indtil videre Jeg venter også utålmodigt på næste sæson! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2016 Jeg har lige sat Outlander på. Er den god? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2016 Jeg har lige sat Outlander på. Er den god? Ja!!!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 Jeg har lige sat Outlander på. Er den god? Den er fantastisk!!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 Den er fantastisk!!!! :gladJeg er også hooked efter to afsnit :D Jeg fik Kasparr med på den også, så nu kan jeg ikke se den om dagen, så nu har jeg sat Mr. Selfridge på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 Vi har lige set første sæson af Narcos (nummer 2 kommer til september) Det er virkelig en spændende serie det omhandler Narko handel i Colombia og Pablo Escobars vilde liv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 Pt ser jeg Merlin på netflix og genser for 4. Gang Sherlock :biglove Jeg er ret muggen over at netflix har fjernet de første sæsoner af Doctor Who :gal Er der andre serier, som ikke er klistret ind i sex, der er gode? Jeg magter virkelig ikke at alt skal være sølet ind i sex. Efterhånden synes jeg at de fleste amerikanske serier er fyldt med det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 Vi har lige set første sæson af Narcos (nummer 2 kommer til september) Det er virkelig en spændende serie det omhandler Narko handel i Colombia og Pablo Escobars vilde liv Den er SÅ god :yay Herhjemme har vi glædet os til sæson 2 læææænge ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 Den er SÅ god :yay Herhjemme har vi glædet os til sæson 2 læææænge ^_^ Vi opdagede den heldigvis først for nyligt, så blev færdige for et par dage siden... Men er bare så klar til sæson 2. Er vild med at den er baseret på virkelige hændelser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 The whispers. Helt sikkert. Skræmmende serie ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 Der er også en anden serie, om døde der pludselig kommer tilbage i samme tilstand som før de døde, selvom det er mange år siden de døde. Kan ikke huske navnet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 Vi ser pt. Aquarius den er ret god, men barsk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 Sådan lige on the top of my mind (beklager for eventuelle gentagelser, har ikke kigget hele tråden igennem) af serier som jeg kan huske at manden og jeg har været glade for at se: Copper The Walking Dead Vikings Doctor Who Salem Carnivale Firefly Daredevil Arrow Flash Twin Peaks Big Bang Theory Gotham Agent Carter The Musketeers Black Sails Defiance Into the Badlands Legends of Tomorrow Også ok god underholdning, men ikke heeelt lige så gode som ovenstående: Jessica Jones Warehouse Agents of S.H.I.E.L.D Torchwood Serier vi endnu ikke har set, men overvejer at begynde på, som vi tænker måske kan være gode: Fear of the Walking Dead Stranger Things Penny Dreadful Marco Polo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Hvornår kommer næste sæson af Outlander på Netflix?!?!?!?!?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2016 Vi har lige set The Jinx på HBO... Omg! :o (Dokumentar i 6 afsnit om en mand, der er anklaget for mord. Vil ikke skrive mere, for den skal bare opleves :o) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2016 Vi ser 'Stranger Things' på Netflix :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2016 Vi ser 'Stranger Things' på Netflix :o Jeg ville egentlig gerne se det, men M mener det måske er for uhyggeligt? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2016 Jeg ville egentlig gerne se det, men M mener det måske er for uhyggeligt? :DDet er også lidt uhyggeligt og jeg ser det kun sammen med Søren ;) :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2016 Det er også lidt uhyggeligt og jeg ser det kun sammen med Søren ;) :blush Lyder spændende ^_^ Er det fiktion eller dokumentar? Ja jeg kunne jo også bare Google :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2016 Lyder spændende ^_^ Er det fiktion eller dokumentar? Ja jeg kunne jo også bare Google :rolleyes Det er ret meget fiktion :DDen foregår i 80'erne og er en blanding af gys, ET og X-Files. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2016 Hvornår kommer næste sæson af Outlander på Netflix?!?!?!?!?! Jeg har ikke Netflix, så kan ikke tjekke selv, men hvis det er sæson 3 du efterspørger, så får den først præmiere i USA til april, så.... Perioden mellem sæsoner er det vi kalder "Droughtlander" :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2016 Det var sæson 2... Der er kun sæson 1 derinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites