Oprettet June 17, 2015 Jeg er netop blevet færdig med "Girls". Det er jo frygteligt, når man ikke ved, hvad man så skal gå i gang med. Har set True Detective, Lost, Californication, Bloodline, Broadwalk empire og Game of Thrones. Kom med et bud på hvad jeg nu skal se. På forhånd tak. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Jeg ved ikke lige, om det er i samme kategori, men jeg er igang med at se Pretty Little Liars, og synes den er rigtig spændende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Orphan Black, Orange is the new black, One Tree Hill (:rolleyes) eller The Americans Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Jeg har lige fundet en gammel serie frem: Veronica Mars ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Nu ved jeg ikke hvad du er til, men jeg er kæmpe fan af serien "Sherlock" med Benedict Cumberbatch og Martin Freeman :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Suits, homeland, Fringe, Grimm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Sons of Anarchy - no doubt..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Dexter!!!!!! Helt klart! Og pretty little liars - som er ovre i den hel anden boldgade... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 House of cards! Breaking bad er også god. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Tak for alle de gode forslag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2015 Outlander! FANTASTISK serie! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2015 Breaking bad. Sons of anarchy. Vikings. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2015 New Girl Supernatural Orange is the new Black Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Community, Modern Family, The Big Bang Theory :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Desperate Housewives (er lige blevet færdig med hele serien - den er god!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Desperate Housewives (er lige blevet færdig med hele serien - den er god!) :ditto den er så fed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Outlander! FANTASTISK serie! :) Oh yes venter desperat på 2. Sæson... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 :ditto Er totalt hooked, og hader at der kun er kommet 1 sæson endnu :d Også mig! Synes det er så fedt at det er en anderledes serie :) og den er hylende morsom Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Oh yes venter desperat på 2. Sæson... Me too!!! Mere Jaime, tak! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Vi er lige blevet færdig med 2. Sæson af The 100 .. super spændende Del dette indlæg Link to post Share on other sites