Guest

Februar smalltalk

1,313 indlæg i dette emne

Ej, lollerberg, øv for sure mænd! De kan altså være nogen drama queens når de er syge. ;)

Kan svigermor ikke passe når hun har de andre også? Jeg vil jo nok mene, at en fødsel bør trumfe ferie ... :kram2

Og :kram2 til dig, lpd! Jeg håber også fortsat og til det sidste på, at du får dine ønsker opfyldt. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er vist bare mega hormonel idag :(

Gider overhovedet ikke føde. Føler min mand synes det er til besvær det hele og slet ikke glæder sig til den nye baby.

Og føler mig tilsidesat overfor svigermor.

Rent logisk ved jeg godt det er åndssvagt. Hun skal selvfølgelig ikke sætte sit liv på standby indtil jeg føder. Og selvfølgelig har hun en løsning parat, hvis jeg skulle gå i fødsel, mens hun har de tre andre børn.

Jeg er bare overhovedet ikke logisk idag :( Jeg vil føle mig prioriteret og forstået og det føler jeg slet ikke lige nu. Øv :( Møg dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vist bare mega hormonel idag :(

Gider overhovedet ikke føde. Føler min mand synes det er til besvær det hele og slet ikke glæder sig til den nye baby.

Og føler mig tilsidesat overfor svigermor.

Rent logisk ved jeg godt det er åndssvagt. Hun skal selvfølgelig ikke sætte sit liv på standby indtil jeg føder. Og selvfølgelig har hun en løsning parat, hvis jeg skulle gå i fødsel, mens hun har de tre andre børn.

Jeg er bare overhovedet ikke logisk idag :( Jeg vil føle mig prioriteret og forstået og det føler jeg slet ikke lige nu. Øv :( Møg dag :(

Det er helt okay at have det sådan :kram2

Og man må altså gerne tænke at verden er dum og grim :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde lpd altså. Jeg er så ked af at det bare slet ikke går som ønsket :( Der er ikke noget at sige til at du har givet op.

Jeg kan ikke lade være med at håbe og heppe til det aller sidste på dine vegne. Og jeg bliver ved med at tro på det. Jeg ved godt, det går mere og mere den forkerte vej som dagene går, men jeg vil bare sådan ønske at du får din drømmefødsel.

Puha jeg bidrager jo kun med negativitet, men synes bare det er så hårdt og uretfærdigt. Har hele tiden gået med en forestilling om at det er helt naturligt og "urkvinde"-agtigt at føde, og har hele tiden været overbevist om jeg sagtens kunne selv, og bum, så går min krop i dvale og snyder mig helt vildt :( det er simpelthen for strengt og unfair

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vist bare mega hormonel idag :(

Gider overhovedet ikke føde. Føler min mand synes det er til besvær det hele og slet ikke glæder sig til den nye baby.

Og føler mig tilsidesat overfor svigermor.

Rent logisk ved jeg godt det er åndssvagt. Hun skal selvfølgelig ikke sætte sit liv på standby indtil jeg føder. Og selvfølgelig har hun en løsning parat, hvis jeg skulle gå i fødsel, mens hun har de tre andre børn.

Jeg er bare overhovedet ikke logisk idag :( Jeg vil føle mig prioriteret og forstået og det føler jeg slet ikke lige nu. Øv :( Møg dag :(

Kæmpe kram til dig. De dage kender vi alle, og man har bare brug for at råbe røv og være sur! :)

Jeg håber, at din mand viser sig fra en bedre side i morgen, og at svigermor måske selv rækker hånden ud, og kommunikerer at det intet problem bliver med pasning, når du føder. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg bidrager jo kun med negativitet, men synes bare det er så hårdt og uretfærdigt. Har hele tiden gået med en forestilling om at det er helt naturligt og "urkvinde"-agtigt at føde, og har hele tiden været overbevist om jeg sagtens kunne selv, og bum, så går min krop i dvale og snyder mig helt vildt :( det er simpelthen for strengt og unfair

Jeg kan sagtens forstå dig. Men jeg vil også sige, at uanset hvordan det ender, så er det stadig din krop, dit barn og din fødsel, og du kommer til at være sej og urkvinde uanset hvad, når først instinkterne tager over! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens forstå dig. Men jeg vil også sige, at uanset hvordan det ender, så er det stadig din krop, dit barn og din fødsel, og du kommer til at være sej og urkvinde uanset hvad, når først instinkterne tager over! :kram2

Det har du ret i, det er bare så øv at erkende at det nok ikke lige bliver som man havde håbet!

Min kæreste har foreslået junk og bland selv slik, jeg tror virkelig han fortjener en præmie for at være verdens bedstr kæreste :loveshower oveni tacklede han også lige min mor som konstant ringer, og i dag foreslog hun de lige kunne komme forbi til kaffe i morgen! Nej tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en god aften! Point til kæresten. :D

Min fulgte også næsten frivilligt med i byen tidligere, for at slæbe indkøb med hjem. To liter is, æg til pandekager og en ordentlig pose bland selv. :D (og så de sædvanlige, sunde og kedelige ting ;))

Så om lidt skal jeg stege pandekager, og så skal vi bare hygge i aften. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er guld værd, piger! Virkelig! Jeg havde nemlig lige netop brug for at råbe røv og være ked og sur og blive forstået.

 

Jeg er stadig sur og trist og skuffet. Heldigvis ved jeg jo, at det helt sikkert er bedre i morgen, men idag er bare møg. Så nu vil jeg sætte mig og spise chips og dip og smække benene op. Jeg har nemlig været så letsindig at tage mine støttestrømper af idag, så nu kan man ikke længere se mine ankler for vand, av. Lorte dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan du om ikke andet losse hårdt til manden med elefantfødder, lollerberg. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan du om ikke andet losse hårdt til manden med elefantfødder, lollerberg. :D

Ha ha ha ha ha, den var god :lol Og bagefter kan jeg sætte mig på ham :D Så kan han fandme lære det :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :D

Nemlig! Det med at blive sat på er også en god trussel herhjemme. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand stadig syg :(

Så jeg kan nu se frem til en dag sammen med meget aktiv lille dreng. Og det er helt vildt hyggeligt, men min krop kan bare ikke holde til det tempo længere. Det bliver en lang dag.

Håber godt nok ikke jeg bliver smittet. Det kunne lige være prikken over i'et :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand stadig syg :(

Så jeg kan nu se frem til en dag sammen med meget aktiv lille dreng. Og det er helt vildt hyggeligt, men min krop kan bare ikke holde til det tempo længere. Det bliver en lang dag.

Håber godt nok ikke jeg bliver smittet. Det kunne lige være prikken over i'et :(

Åh altså, det er da bare max uheldig timing :(

Håber det hele går op i en højere enhed og du slipper for smitte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså, det er da bare max uheldig timing :(

Håber det hele går op i en højere enhed og du slipper for smitte!

Ja, er det ikke det? Jeg synes virkelig det er noget møg. Øv.

Jeg tror ikke på, at jeg er på nippet til at føde, så satser da gevaldigt på at manden når at blive rask. Jeg kan bare overhovedet ikke overskue, hvis jeg skal blive syg også. Kryds for mig :)

Hvordan går det med dig idag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, er det ikke det? Jeg synes virkelig det er noget møg. Øv.

Jeg tror ikke på, at jeg er på nippet til at føde, så satser da gevaldigt på at manden når at blive rask. Jeg kan bare overhovedet ikke overskue, hvis jeg skal blive syg også. Kryds for mig :)

Hvordan går det med dig idag?

Nej det kan jeg godt forstå, det burde være forbudt ved lov at blive syg hvis man er mor eller er gravid, især når man er begge dele!

Jamen ja jeg ved det ikke rigtigt... Lige nu prøver jeg bare at få tiden til at gå. Regner ikke med der når at ske noget, så medmindre der er sket et mirakel inden tirsdag tror jeg vi takker ja til igangsættelse. Det er absolut det værste jeg kan forestille mig (udover kejsersnit), og jeg hyler hver gang jeg tænker på det, men at skubbe det 1-2 dage tror jeg bare vil være at trække pinen - så skal det da være hvis hindeløsning i morgen når at sætte gang i noget, men jeg tør næsten ikke sætte næsen op efter noget. Jeg synes det er super hårdt psykisk, jeg kan mærke jeg er vildt ked af det over at jeg nok skal føde på hospitalet og under de omstændigheder. Det er så langt fra hvad jeg havde forestillet mig, og jeg kan virkelig ikke overskue at mit barn skal tvinges ud :( det virker så forkert og rædselsfuldt.

Skulle have været til fødselsdag ved mik nevø som fylder 4 år i dag, men manden er taget afsted alene. Jeg forudså en stor sandsynlighed for at jeg ville komme til at kvæle min svigermor i vrede. Hun er en af de mennesker der bare er ekspert i andre folks graviditeter og ikke mindst fødsler ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig svigermor ;) Det er altid så dejligt med de der eksperter :D Kan godt forstå du blev hjemme. Det havde jeg altså også gjort.

Får du hindeløsning imorgen? Spændende. Det er vel bedre end ingenting, trods alt.

Jeg kan godt forstå dine følelser med igangsættelse. Det er altså heller ikke drømmescenariet for mig ligefrem. Men altså så er det jo bare sådan det er. Min fødsel sidst var heller ikke lige en drøm, men man kommer over det. Det kan godt tage noget tid, men det bliver bedre på et tidspunkt. Og mens man er i det, så skal man bare igennem. Sådan havde jeg det ihvertfald. Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det forløber for dig, men uanset hvad skal du nok klare det, og jeg håber det bliver en god oplevelse, selvom det lige nu peger i en retning af noget, du ikke ønskede og som skræmmer dig.

Vi tror måske min søn er ved også at blive syg nu..... Jeg kan ikke overskue det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig svigermor ;) Det er altid så dejligt med de der eksperter :D Kan godt forstå du blev hjemme. Det havde jeg altså også gjort.

Får du hindeløsning imorgen? Spændende. Det er vel bedre end ingenting, trods alt.

Jeg kan godt forstå dine følelser med igangsættelse. Det er altså heller ikke drømmescenariet for mig ligefrem. Men altså så er det jo bare sådan det er. Min fødsel sidst var heller ikke lige en drøm, men man kommer over det. Det kan godt tage noget tid, men det bliver bedre på et tidspunkt. Og mens man er i det, så skal man bare igennem. Sådan havde jeg det ihvertfald. Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det forløber for dig, men uanset hvad skal du nok klare det, og jeg håber det bliver en god oplevelse, selvom det lige nu peger i en retning af noget, du ikke ønskede og som skræmmer dig.

Vi tror måske min søn er ved også at blive syg nu..... Jeg kan ikke overskue det :(

Ja hun er bare skøn ;) hun var også sød at sige til min svigerinde at det jo bare var en dårlig vane, når hendes 6 dage gamle datter ikke ville sove i liften ;) yeees godt så.

Jeg har virkelig svært ved at acceptere at det nok ikke ender som vi havde håbet, men der er jo ikke rigtigt noget at gøre ved det. Han skal jo ud på den ene eller anden måde, ellers tror jeg han bliver der for evigt.

Ej hvor er det uheldigt! Er det influenza eller noget omgangssyge? Er du vaccineret mod influenza?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun er bare skøn ;) hun var også sød at sige til min svigerinde at det jo bare var en dårlig vane, når hendes 6 dage gamle datter ikke ville sove i liften ;) yeees godt så.

Jeg har virkelig svært ved at acceptere at det nok ikke ender som vi havde håbet, men der er jo ikke rigtigt noget at gøre ved det. Han skal jo ud på den ene eller anden måde, ellers tror jeg han bliver der for evigt.

Ej hvor er det uheldigt! Er det influenza eller noget omgangssyge? Er du vaccineret mod influenza?

Du kan selvfølgelig stadig nå at gå i fødsel selv. Jeg har ikke opgivet dig endnu ;) Men hvis det nu ender i den retning, du er på vej hen mod nu, så vil jeg mene at det aller vigtigste er at snakke om det. Igen og igen. Jeg anede jo ikke at min fødsel ville ende som den gjorde, så derfor har det nok også været nemmere at acceptere for mig, men min bearbejdelse af det hele handlede klart om at jeg snakkede om det utallige gange til alle der gad lytte :) Det hjalp ihvertfald klart mig på længere sigt.

Jeg tror det må være noget influenza. Det lyder sådan. Og nej, er ikke vaccineret :( Jeg føler mig slet ikke syg nu, men det kunne bare lige passe, øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan selvfølgelig stadig nå at gå i fødsel selv. Jeg har ikke opgivet dig endnu ;) Men hvis det nu ender i den retning, du er på vej hen mod nu, så vil jeg mene at det aller vigtigste er at snakke om det. Igen og igen. Jeg anede jo ikke at min fødsel ville ende som den gjorde, så derfor har det nok også været nemmere at acceptere for mig, men min bearbejdelse af det hele handlede klart om at jeg snakkede om det utallige gange til alle der gad lytte :) Det hjalp ihvertfald klart mig på længere sigt.

Jeg tror det må være noget influenza. Det lyder sådan. Og nej, er ikke vaccineret :( Jeg føler mig slet ikke syg nu, men det kunne bare lige passe, øv :(

Ja jeg kan jo reelt godt starte lige om et øjeblik, men altså. Jeg var egentlig afklaret med at vi måske skulle overflyttes, men det var også ok for så havde vi jo forsøgt herhjemme. Jeg føler at min ide om drømmefødsel bare bliver revet itu lige foran næsen på mig, jeg føler mig virkelig snydt!

Hvis det ender med igangsættelse tænker jeg også vi skal have en efterfødselssamtale uanset hvad. I er også guld værd i denne gruppe, det er så rart at have et sted at kunne læsse af og råbe røv! :kram2

Det er simpelthen unfair med det sygdom. Her plejer det at hjælpe med stærk mad (chili/hvidløg), uhyggelige mængder c-vitamin og frisk luft. Ved dog ikke lige hvor nemt det er med en to-årig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samtalen kan jeg virkelig anbefale. Jeg var ihvertfald meget glad for min. Og så tror jeg alle i min omgangskreds har hørt fortællingen... Flere gange :D

En fødsel er en fantastisk smuk ting - uanset hvordan den foregår, og jeg håber virkelig du får lov til at mærke det. Det vil jeg så gerne unde dig.

Jeg gik ikke glip af min drømmefødsel, for jeg havde ikke rigtig tænkt så langt dengang, men jeg tror godt, jeg på en måde kan mærke de følelser du sidder med og den enorme skuffelse :( Det er simpelthen så uheldigt. Hvis jeg kunne, ville jeg sørge for vi byttede plads. Jeg tager med glæde din igangsættelse, så du kan få din hjemmefødsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samtalen kan jeg virkelig anbefale. Jeg var ihvertfald meget glad for min. Og så tror jeg alle i min omgangskreds har hørt fortællingen... Flere gange :D

En fødsel er en fantastisk smuk ting - uanset hvordan den foregår, og jeg håber virkelig du får lov til at mærke det. Det vil jeg så gerne unde dig.

Jeg gik ikke glip af min drømmefødsel, for jeg havde ikke rigtig tænkt så langt dengang, men jeg tror godt, jeg på en måde kan mærke de følelser du sidder med og den enorme skuffelse :( Det er simpelthen så uheldigt. Hvis jeg kunne, ville jeg sørge for vi byttede plads. Jeg tager med glæde din igangsættelse, så du kan få din hjemmefødsel

Åh hvor er du sød :loveshower

Nu må vi se hvad de siger til tjek i morgen. Måske sætter den hindeløsning gang i noget alligevel, det er mit sidste spinkle håb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er du sød :loveshower

Nu må vi se hvad de siger til tjek i morgen. Måske sætter den hindeløsning gang i noget alligevel, det er mit sidste spinkle håb :)

:kiss

Jeg håber sammen med dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, lillebror ommøblerede lige derinde. Det var bestemt ikke til min fordel ;) Kan næsten ikke stå op. Det ville ikke undre mig, hvis han kommer ud og vejer mindst 10 kilo :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, lillebror ommøblerede lige derinde. Det var bestemt ikke til min fordel ;) Kan næsten ikke stå op. Det ville ikke undre mig, hvis han kommer ud og vejer mindst 10 kilo :D

Det er så voldsomt efterhånden! Min kæreste troede jeg havde fået veer i går aftes fordi jeg prustede og stønnede og sagde av hele tiden, det var så bare junior der lige holdt fest :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER