Guest

Februar smalltalk

1,313 indlæg i dette emne

Sidder og netshopper/finder inspiration til lillebrors værelse - så hyggeligt :loveshower

Prøv lige at se denne her fine knage :biglove

il_570xN.864457877_15uc.jpg

Åhh, den er nuttet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg endte med at gøre rent :lol

Åh, det håber jeg godt nok også. Altså fint nok at jeg ikke føder nu - er trods alt ikke så langt - men jeg håber det gavner lidt.

Kort opridset så startede første gang med vandafgang 41+0, veer i 50 timer, baby der stod skævt og endte i AKS 41+2. Det var ok, men sindssyg hårdt, så jeg vil godt nok gerne at det bliver helt anderledes denne gang

Ja det kan jeg godt forstå du ikke vil gentage... håber du får en bedre fødsel denne gang..

Og så håber da du sover bedre i nat, når du også har gjort rent. Hehe.

Ja jeg håber også det hjælper - kunne være så dejligt hvis der snart skete noget. Hehe. Men jeg var da åbnet mig yderligere 1 cm.. så nu er jeg 2 cm åben og hun kunne tydeligt mærke hinderne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg godt forstå du ikke vil gentage... håber du får en bedre fødsel denne gang..

Og så håber da du sover bedre i nat, når du også har gjort rent. Hehe.

Ja jeg håber også det hjælper - kunne være så dejligt hvis der snart skete noget. Hehe. Men jeg var da åbnet mig yderligere 1 cm.. så nu er jeg 2 cm åben og hun kunne tydeligt mærke hinderne..

Uhh hvor er det spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er efterhånden en ren gyser at komme herind og læse opdateringer! :kuller :D

Jeg er simpelthen så rastløs og mangler virkelig noget, at udfylde min tid med. Der er næsten ikke mere praktisk at lave, og alle mine venner har bare ikke rigtig tid til besøg. Det er kedeligt. :D

Næste uge er min kæreste ude og rejse, og det ser jeg ikke frem til. :(

Jeg er ikke så bange for at gå i fødsel, for så skal vi nok finde en løsning hvor han styrter hjem. Men det bliver en lang uge uden selskab. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må igang med strikkepindene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er ikke andet for. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen fødsel til mig endnu.. havde godtnok nogle få veer igår aftes, men de gik insig selv igen og har sovet helt fantastisk hele natten.. øv øv.. så nu må jeg vist bare vente på hun selv vil ud - da jeg ikke har en tid ved JM før jeg er 41+0 igen. (En tid jeg stærkt regner med får lov at stå, uden at skulle bruge den!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv... Lad os håbe hun snart vil ud :)

Jeg har så møg mega ondt i lænden, er i dårligt humør og overvejer lidt om man kan tvinge en unge ud, hvis jeg nu bare sætter mig ned og tuder. Det føles simpelthen som om min ryg er ved at blive revet over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet noget så elendigt :( Menstrstionssmerter og lidt ekstra der trak om i lænden. Synes godt nok det driller. Jeg er ikke fan :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for jer alle tre. :(

Der kunne godt lige blive leveret et par unger snart. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg får da lige øvet min vejrtrækning lidt med et par voldsomme plukveer. Av. Håber satme de modner løs :D

Imorgen skal jeg have plej-Charlotte-dag med fodbad, maske og så videre. Tænker det også må være en del af forberedelsen, når nu man snart skal ligge nøgen på sådan en fin briks på sygehuset :lol

Og så vil jeg have mange flere serie og strikkepauser og nyde alenetiden, inden baby ankommer.

Hvad med jer? Har I planlagt jeres sidste tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt tid til gravidmassage på næste tirsdag, der var desværre ikke tider før. Det glæder jeg mig til!

Og ellers skal jeg bare have tiden til at gå. Jeg er træt af at se tv og har ikke så meget mere praktisk at ordne. Jeg vil hækle nogen suttekæder, når jeg lige får fat på nogen clips. :)

Men egentlig keder jeg mig bare, og føler kun at jeg venter på baby. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke finde på nogle baby-projekter? Et eller andet hyggeligt som du kan nusse med? Og så en hel masse forkælelse af dig selv, mens du stadig kan og ikke har baby at tage sig af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udover at hækle er jeg ikke så kreativ, så jeg kan ikke finde på andre ting. :D

Jeg synes heller ikke, at vi mangler mere nu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du sy i hånden? For hvad med så at lave en nusseklud til den bette med forskellige bånd på? Det er ret enkelt men hyggeligt. Jeg lavede en til Aksel i sin tid, som lillebror får lov til at arve. Den ligger pakket ned i tasken oppe i soveværelset, så jeg kan godt nok ikke lige få taget et billede.

Jeg har planer om at bruge den sidste tid på fødselsforberedelse, rengøring, tøjvask, fodbad, klippe mit hår, strikke på min cardigan, shoppe lidt fine specielle ting til lillebrors værelse, få styr på budgettet, tegne videre på illustrationen til lillebrors værelse, sove, spise chokolade, planlægge hvordan jeg vil tage månedsbilleder af lillebror og sikkert meget meget mere. Jeg keder mig sjældent :D

Måske noget af det kan inspirere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja jeg er i gang med at strikke den trøje til mig selv, men ellers ikke nogle projekter. Jeg er så rastløs og samtidigt vildt ugidelig, meget træls kombination, som i dag kulminerede fuldstændig og jeg endte med bare at sidde og hyle i afmagt. Er SÅ klar til at den baby ud NU! Jeg gider ikke mere :(

Babyblue, du kunne lære at strikke? Jeg synes det er meget nemmere end at hækle, det har jeg fuldstændigt opgivet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det lige omvendt, jeg kan ikke lære at strikke! :D

Tak for gode forslag, lollerberg. Shopping har jeg været nødt til at sætte en stopper for, her i kedsomhed, for ellers tror jeg nok, at vores økonomi synker i knæ. :D

Normalt, når jeg går på arbejde, har jeg ingen problemer med at udfylde min fritid. Det er som om, jeg bare ikke kan sætte pris på konstant fritid. :blush

Men jeg får da dagene til at gå.

I morges blev jeg så rastløs, at jeg rensede afløb på badeværelset, og hos os skal man kravle ind under vasken. Det synes jeg selv var ret overskudsagtigt. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, og nej, jeg kan ikke sy heller. ;) Kun lige nok til at sy knapper på og deslige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men mon ikke også det bare er tegn på den tid, vi er gået ind i nu? Jeg er sgu også rastløs, frustreret og utilregnelig, må jeg indrømme, selvom jeg har tonsvis af ting at give mig til. Vi er jo bare nået til den der underlige venteposition, hvor vi jo egentlig bare gerne vil have vores babyer ude på den anden side af maven :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en kort opdatering herfra...

Jeg fik i weekenden pludselig højt blodtryk og mega ondt i højre øre. Endte på fødegangen natten til søndag. De konstaterede højt blodtryk men ingenting men urin. Og høj hjerterytme af og til med baby. Skulle derud igen søndag 10.15.

Søndag morgen 8.00 tog jeg til lægevagt pga store smerte i højre øre ! Det var øregangs betændelse. Fik øredråber imod det og måtte kun tage Panodil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, det lyder hårdt :( Puha, håber det snart bliver lidt bedre, så den sidste tid bliver lidt nemmere at holde ud.

Sov godt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det går bedre, for det lyder da som en hård omgang Nynne.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, stakkels dig, Nynne! :kram2

Jeg håber du kan få slappet godt af. Jeg kan slet ikke forestille mig, at have så ondt oven i de øvrige graviditetsgener. :kram2

Vil de mon lægge kejsersnit tidligere, hvis du udvikler mere svangerskabsforgiftning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, det lyder hårdt :( Puha, håber det snart bliver lidt bedre, så den sidste tid bliver lidt nemmere at holde ud.

Sov godt :kiss

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det går bedre, for det lyder da som en hård omgang Nynne.. :kram

Jo tak går bedre nu og har fået sovet lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER