Guest

Februar smalltalk

1,313 indlæg i dette emne

Hihi, det er da også meget vigtigt arbejde at sortere tøj og samle møbler. :)

Men øv at det er en svær opgave. :(

Jeg troede faktisk, at man selv valgte hvad man ville lave?

Jeg har sådan et næsehorn jeg skyller med, ellers ville jeg blive helt skør!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er sgu lidt noget møg her :( Jeg kunne ikke fået en sværere prøve. Er faktisk lidt bange for om jeg består. Det er noget bøv.

Til gengæld er søde dejlige bebs sød til lige at gøre opmærksom på sig selv, så jeg i det mindste kan nyde det midt i frustrationen

Du skal nol klare den :) det hjælper mig at tænke på, at uanset hvad resultatet bliver, så har det ikke indflydelse på de virkelig vigtige ting i mit liv! Og helt ærligt, hvad er det værste der kan ske? At man dumper, og vupti, så får man altså lov at prøve igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg dumper tager jeg det ikke om. Det er en lang historie, men det har været en frygtelig uddannelse ig skolen har virkelig skidt på os. Efter det her vender jeg aldrig tilbage dertil.

Prøven foregår sådan at vi denne uge har 30 fastlagte klokketimer til at lave den stillede opgave. Alt er fast, så man skal ikke tænke udover. Fredag afleverer vi, og onsdag skal jeg så til eksamen. Der går et rygte om at man ikke kan dumpe, hvis man har lavet en nogenlunde korrekt database. Det sætter jeg min lid til, for det er der jeg er stærkest :)

kryds gerne løs denne uge. Jeg har brug for det. Håber at komme med en lidt mere positiv Update sidst på ugen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg dumper tager jeg det ikke om. Det er en lang historie, men det har været en frygtelig uddannelse ig skolen har virkelig skidt på os. Efter det her vender jeg aldrig tilbage dertil.

Prøven foregår sådan at vi denne uge har 30 fastlagte klokketimer til at lave den stillede opgave. Alt er fast, så man skal ikke tænke udover. Fredag afleverer vi, og onsdag skal jeg så til eksamen. Der går et rygte om at man ikke kan dumpe, hvis man har lavet en nogenlunde korrekt database. Det sætter jeg min lid til, for det er der jeg er stærkest :)

kryds gerne løs denne uge. Jeg har brug for det. Håber at komme med en lidt mere positiv Update sidst på ugen

Jeg er sikker på du nok skal klare den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg elsker nu altså bare at jeg er begyndt at kunne mærke liv ❤ men hvor er det altså ved at være hårdt bare at gå hjemme uden at kunne lave noget grundet bækkenløsningen. Suk.

Jeg er efterhånden også begyndt at tænke på at lave værelse eller ihvertfalde få ryddet ud i det som engang skal være lillesøsters værelse.

Har allerede fået vasket alt J.'s tøj og sorteret i det som jeg sys kunne bruges.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du afleveret din prøve, lollerberg? :kram2

Og er du klar til eksamen onsdag?

Hvordan går det med bækkenløsning, mor til J? Det må være hårdt :kram2

Og hvad med søvn og kvalme, lpd? Jeg håber det snart vender for dig! :kram

Jeg er næsten frisk igen, efter en virkelig hård og travl arbejdsuge. Det er begyndt at værke en del i maven, men jeg kan stadig ikke se eller mærke noget. Regner dog med at lille superbebs hygger sig derinde. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du afleveret din prøve, lollerberg? :kram2

Og er du klar til eksamen onsdag?

Hvordan går det med bækkenløsning, mor til J? Det må være hårdt :kram2

Og hvad med søvn og kvalme, lpd? Jeg håber det snart vender for dig! :kram

Jeg er næsten frisk igen, efter en virkelig hård og travl arbejdsuge. Det er begyndt at værke en del i maven, men jeg kan stadig ikke se eller mærke noget. Regner dog med at lille superbebs hygger sig derinde. :D

Jamen det går ikke bedre.. jeg kan ikke længere gå en tur på mere end en halv time, uden jeg må hjem og ligge på sofaen - og desuden ikke gå mere dén dag. :( og hvis ikke det skulle være nok, så er min mand også blevet syg - eller han har fået et dårligt knæ så han nu heller ikke længere kan holde til at gå så meget.. eller tumle vildt med J. :( som hun ellets elsker... suk. Men nu er der snart kun 4 mdr til termin - men hvem tæller? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går desværre ikke så godt her. Jeg skal til læge i denne uge, da jeg ikke ved om jeg muligvis har stress :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor ærgerligt for jer begge. :( :kram2

Lpd, jeg håber du får afklaring hos lægen. Stress skal man ikke spøge med!!

I værste fald kan du vel rimelig ukompliceret blive sygemeldt fra dit studie?

Mor til J, er du egentlig sygemeldt fra dit job?

Jeg har næsten dårlig samvittighed over at have så ukompliceret en graviditet. :blush Men ærligt talt er jeg virkelig glad for det. Jeg kan dog levende sætte mig ind i hvor hårdt I har det, jeg nåede dog alligevel at opleve den måned med blodmangel hvor jeg ikke kunne stå på benene. Derfor sætter jeg endnu mere pris på at have det godt nu.

Kæmpe kram til jer to, og til lollerberg, hvis fravær jeg ikke håber er tegn på at det er helt galt med prøven. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor ærgerligt for jer begge. :( :kram2

Lpd, jeg håber du får afklaring hos lægen. Stress skal man ikke spøge med!!

I værste fald kan du vel rimelig ukompliceret blive sygemeldt fra dit studie?

Mor til J, er du egentlig sygemeldt fra dit job?

Jeg har næsten dårlig samvittighed over at have så ukompliceret en graviditet. :blush Men ærligt talt er jeg virkelig glad for det. Jeg kan dog levende sætte mig ind i hvor hårdt I har det, jeg nåede dog alligevel at opleve den måned med blodmangel hvor jeg ikke kunne stå på benene. Derfor sætter jeg endnu mere pris på at have det godt nu.

Kæmpe kram til jer to, og til lollerberg, hvis fravær jeg ikke håber er tegn på at det er helt galt med prøven. :kram

Jeg tror faktisk det vil stresse mig endnu mere med sygemelding, da det bare ville sætte mig rigtigt langt tilbage. Men nu må vi se hvad der skal ske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går desværre ikke så godt her. Jeg skal til læge i denne uge, da jeg ikke ved om jeg muligvis har stress :(

Jeg håber du får afklaring - og derved kan komme tættere på hvordan en ideel løsning vil se ud for dig.. men altså - en sygemeldning er uoverskueligt inden man får den, men så snart den er besluttet så hjælper det altså meget og giver meget ro.....det er ihvertfalde min erfaring.

Krydser fingre for din skyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor ærgerligt for jer begge. :( :kram2

Lpd, jeg håber du får afklaring hos lægen. Stress skal man ikke spøge med!!

I værste fald kan du vel rimelig ukompliceret blive sygemeldt fra dit studie?

Mor til J, er du egentlig sygemeldt fra dit job?

Jeg har næsten dårlig samvittighed over at have så ukompliceret en graviditet. :blush Men ærligt talt er jeg virkelig glad for det. Jeg kan dog levende sætte mig ind i hvor hårdt I har det, jeg nåede dog alligevel at opleve den måned med blodmangel hvor jeg ikke kunne stå på benene. Derfor sætter jeg endnu mere pris på at have det godt nu.

Kæmpe kram til jer to, og til lollerberg, hvis fravær jeg ikke håber er tegn på at det er helt galt med prøven. :kram

Ja jeg går sygemeldt - og har gjort det siden uge 14 ca.. suk. Så det er efterhånden ved at være en lang graviditet.

Men du skal endelig ikke have dårlig samvittighed over at have en god graviditet - hvor jeg kune misundet at der er nogle der er heldige.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille kort update - jeg sidder og forbereder eksamen, så har egentlig ikke helt tid til at være herinde. Ups :D

 

Tusind tak for alle jeres søde tanker og hep  :kiss

 

Svendeprøven blev afleveret i fredags tre minutter inden deadline. Jeg er ikke super tilfreds eller glad for det, men fik da afleveret noget, og så må vi se hvordan det går. Jeg skal til eksamen på onsdag, og så er jeg forhåbentlig og gudskelov færdig. Det glæder jeg mig helt vildt til!

 

Baby mosler rundt i maven. Jeg mærker den hver dag og elsker det - det er præcis lige så skønt som jeg huskede det med Aksel  :kuller

 

På torsdag skal vi til md, og der finder vi forhåbentlig også ud af kønnet. Spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre fra dig, lollerberg. :) Jeg håber din eksamen bliver vel overstået, eller i hvert fald bare overstået, så du kan komme videre og lægge det bag dig! :)

 

Det bliver spændende med MD. jeg skal først på næste torsdag, og jeg glæder mig helt vildt. :kuller

 

Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse i går hvor der pludselig var blod, meget blod, på papiret og i toilettet! Men da chokket lige havde lagt sig og jeg undersøgte tingene, fandt jeg ud af at det var fra tarmen. Jeg har haft en del hård mave og var kommet af med noget, og så er det åbenbart bristet et blodkar eller kommet en rift. Men puha, hvor blev jeg bare forskrækket og var lige ved at dejse i gulvet. :( Min kæreste var ikke hjemme, og det er ikke sjovt at stå alene lige i den situation før man ved, om det er noget.

Men nu er jeg ved godt mod igen, og der har ikke været noget siden. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lollerberg, jeg er sikker på din eksamen nok skal gå godt.

Jeg tror også jeg mærker baby nogle gange, det føles som om jeg skal slå en kæmpe prut, altså det "rumsterer" i maven, bare mere foran og længere nede - og den der prut kommer ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre fra dig, lollerberg. :) Jeg håber din eksamen bliver vel overstået, eller i hvert fald bare overstået, så du kan komme videre og lægge det bag dig! :)

Det bliver spændende med MD. jeg skal først på næste torsdag, og jeg glæder mig helt vildt. :kuller

Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse i går hvor der pludselig var blod, meget blod, på papiret og i toilettet! Men da chokket lige havde lagt sig og jeg undersøgte tingene, fandt jeg ud af at det var fra tarmen. Jeg har haft en del hård mave og var kommet af med noget, og så er det åbenbart bristet et blodkar eller kommet en rift. Men puha, hvor blev jeg bare forskrækket og var lige ved at dejse i gulvet. :( Min kæreste var ikke hjemme, og det er ikke sjovt at stå alene lige i den situation før man ved, om det er noget.

Men nu er jeg ved godt mod igen, og der har ikke været noget siden. :)

Øv det er bare ikke sjovt at bløde. Godt det ikke var noget alligevel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske jeg mærkede noget baby-noget i går på vej hjem i toget. :kuller

Jeg har haft en del luft i maven/tarmene, hvor jeg med sikkerhed har vidst at det ikke var baby, men i går syntes jeg altså, at det virkede anderledes. :kuller Næsten som en hurtig puls i livmoderen, der bare varede et par sekunder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske jeg mærkede noget baby-noget i går på vej hjem i toget. :kuller

Jeg har haft en del luft i maven/tarmene, hvor jeg med sikkerhed har vidst at det ikke var baby, men i går syntes jeg altså, at det virkede anderledes. :kuller Næsten som en hurtig puls i livmoderen, der bare varede et par sekunder.

Uhh spændende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og held og lykke i morgen lollerberg! Hepper på dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jens mærkede baby igår :loveshower

Og tak for held og lykke. 9.30 må I gerne krydse. Har ikke så meget tro på det lige nu :( Men glæder mig vildt til det er overstået og jeg kan lægge det bag mig. Så skal der bare krybes ind i babyboblen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre fra dig, lollerberg. :) Jeg håber din eksamen bliver vel overstået, eller i hvert fald bare overstået, så du kan komme videre og lægge det bag dig! :)

Det bliver spændende med MD. jeg skal først på næste torsdag, og jeg glæder mig helt vildt. :kuller

Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse i går hvor der pludselig var blod, meget blod, på papiret og i toilettet! Men da chokket lige havde lagt sig og jeg undersøgte tingene, fandt jeg ud af at det var fra tarmen. Jeg har haft en del hård mave og var kommet af med noget, og så er det åbenbart bristet et blodkar eller kommet en rift. Men puha, hvor blev jeg bare forskrækket og var lige ved at dejse i gulvet. :( Min kæreste var ikke hjemme, og det er ikke sjovt at stå alene lige i den situation før man ved, om det er noget.

Men nu er jeg ved godt mod igen, og der har ikke været noget siden. :)

Puha for et chok. Godt det ikke havde noget med baby at gøre. Puha, fik helt ondt i maven på dine vegne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jens mærkede baby igår :loveshower

Og tak for held og lykke. 9.30 må I gerne krydse. Har ikke så meget tro på det lige nu :( Men glæder mig vildt til det er overstået og jeg kan lægge det bag mig. Så skal der bare krybes ind i babyboblen :loveshower

Hvor dejligt han mærkede baby også.. det venter min mand også meget på - men min moderkage liggerbud mod maveskindet og derfor er det svært for ham at mærke.. (sidste gang kunne han mærke hende inden MD scanning)

Og skal krydse både fingre og tæer... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med din eksamen, lollerberg??

Jeg håber du er ude og fejre det for vildt, og derfor ikke har opdateret. :D :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En veloverstået eksamen fejres aller bedst med babyshopping :loveshower

OeWknrt.jpg

Igår fik jeg 12 til en helt vild eksamen, hvor jeg var overbevist om at jeg dumpede. Det var så syret.

Og idag har vi set den dejligste lille sunde aktive lillebror :loveshower

Jeg har desværre forliggende moderkage, men det retter sig i de fleste tilfælde og heldigvis er jeg ikke bange for kejsersnit. Jeg skal scannes igen i uge 34, og så bliver der lagt en plan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En veloverstået eksamen fejres aller bedst med babyshopping :loveshower

OeWknrt.jpg

Igår fik jeg 12 til en helt vild eksamen, hvor jeg var overbevist om at jeg dumpede. Det var så syret.

Og idag har vi set den dejligste lille sunde aktive lillebror :loveshower

Jeg har desværre forliggende moderkage, men det retter sig i de fleste tilfælde og heldigvis er jeg ikke bange for kejsersnit. Jeg skal scannes igen i uge 34, og så bliver der lagt en plan

Kæmpe stort tillykke med 12-tallet! Og den gode scanning.. :)

Krydser fingre for at moderkagen flytter sig.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER