Guest

Februar smalltalk

1,313 indlæg i dette emne

Åh altså, jeg er vågnet med hovedet fuld af snot og har det elendigt! Jeg troede ellers lige, at halsen var i bedring i går - det var den måske også, men så har snottet overtaget. :D

Det er bare øv når man ikke må bruge næsespray, og næsen er så stoppet, at jeg ikke engang kan skylle den.

Nå, men mon ikke jeg overlever. ;)

For en gangs skyld har vi absolut ingen planer i weekenden, så jeg kan i hvert fald slappe af.

Ej din stakkel, hvad med saltvandsspray?

Del dette indlæg

Så er der jo næsten en uge at løbe på. Jeg håber, at zoneterapi hjælper!

Jeg har ikke noget saltvandsspray, og gider ikke gå ud ... ;) nu har jeg heldigvis kunnet skylle igennem og det hjælper. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja der er 6 dage endnu, men det nytter jo ikke hvis jeg bare er en af dem der aldrig går i fødsel selv :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke, jeg skal satse på en karriere som forudsiger af fødsler ;) Sorry og fandens også og øv!!!!

Vi kan jo også alle sammen bare føde på søndag? Det ville da være lidt sejt :D

God bedring til dig, Babyblue. Håber der snart er varig bedring.

Og lpd, jeg håber simpelthen så meget at det snart går igang af sig selv. Jeg kan ikke lade være med at tro på det til det sidste, selvom jeg virkelig godt forstår du mister modet efterhånden.

Aksel er hjemme med øjenbetændelse idag. Faktisk helt vildt hyggeligt men også lidt hårdt med sådan en energisk to-årig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er egentlig nået dertil hvor alting er så skide ligegyldigt, jeg vil bare have min baby ud nu. Er så mega kold i røven over hvordan og hvornår, bare det er meget snart.

Har lige smidt en kage i ovnen for at blive i lidt bedre humør, og jeg kan bare se nu at jeg har brugt en alt for stor springform. Det var lige dråben, så nu sidder jeg og hyler over jeg ikke engang kan finde ud af at bage kage. Er gået i totalt depri-mode og kan slet ikke se en ende på det her :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er egentlig nået dertil hvor alting er så skide ligegyldigt, jeg vil bare have min baby ud nu. Er så mega kold i røven over hvordan og hvornår, bare det er meget snart.

Har lige smidt en kage i ovnen for at blive i lidt bedre humør, og jeg kan bare se nu at jeg har brugt en alt for stor springform. Det var lige dråben, så nu sidder jeg og hyler over jeg ikke engang kan finde ud af at bage kage. Er gået i totalt depri-mode og kan slet ikke se en ende på det her :(

:kiss og krammesmiley (Den kan jeg ikke i hovedet)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg føler med dig.. og håber snart han viser dig så du kan få ham ud. Han må da snart indse at det er bedre på den andfn side af maven..

Krydser stadig finger for dig! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger. Der er stadog absolut intet at mærke :( i det mindste lykkedes kagen alligevel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger. Der er stadog absolut intet at mærke :( i det mindste lykkedes kagen alligevel

Og det er trods alt en ret vigtig ting ;)

Bløder du egentlig stadig?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og det er trods alt en ret vigtig ting ;)

Bløder du egentlig stadig?

Nej det er aftaget og næsten stoppet helt.

Ligger på sofaen nu med ondt i lænden, men det har jeg jo døjet med i flere måneder, så jeg ved ikke om det bare er tilfældigt eller om det er optakt til noget :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det er aftaget og næsten stoppet helt.

Ligger på sofaen nu med ondt i lænden, men det har jeg jo døjet med i flere måneder, så jeg ved ikke om det bare er tilfældigt eller om det er optakt til noget :)

Selvom det lyder helt forkert, så ønsker jeg dig tonsvis af smerte :D

Åh, håber på optakt. Det ville være fantastisk :glad Men ja, det er jo ikke til at vide. Men jeg håååååber :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, det gik i sig selv igen ;) hvad tænkte jeg dog også på...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, det gik i sig selv igen ;) hvad tænkte jeg dog også på...

Jul, siger jeg dig.... Det må være et godt tidspunkt....

Håber smerterne dukker op igen  :bunny

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt at kagen i det mindste lykkedes, lpd. :D

Ligesom lollerberg ønsker jeg dig også store mængder af smerte snart! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, jeg kan slet ikke få vejret gennem næsen, og jeg har top kvalme fordi jeg åd en gang mcnuggets for hurtigt. Det er vist min egen skyld. :D

Til gengæld er jeg endelig ved at lægge sidste hånd på den hæklede barnevognskæde. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, jeg kan slet ikke få vejret gennem næsen, og jeg har top kvalme fordi jeg åd en gang mcnuggets for hurtigt. Det er vist min egen skyld. :D

Til gengæld er jeg endelig ved at lægge sidste hånd på den hæklede barnevognskæde. :)

Spændende, den glæder jeg mig til at se :glad

Træls med den forkølelse. Håber snart det går over. Det er ikke ligefrem optimale fødselsbetingelser ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg holder mig til troen på, at damen på apoteket havde ret, og man ikke går i fødsel med sygdom. Ellers er der et apotek, der bliver sagsøgt på bedste amerikansk manér. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg holder mig til troen på, at damen på apoteket havde ret, og man ikke går i fødsel med sygdom. Ellers er der et apotek, der bliver sagsøgt på bedste amerikansk manér. :D

:lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv altså.

Havde lidt ondt/ubehag/murren i underlivet i går aftes da vi gik i seng, troede faktisk det var opstart til veer. Behøver jeg sige der selvfølgelig ikke er sket noget :( har fuldstændig mistet troen påz det her kan lade sig gøre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv altså.

Havde lidt ondt/ubehag/murren i underlivet i går aftes da vi gik i seng, troede faktisk det var opstart til veer. Behøver jeg sige der selvfølgelig ikke er sket noget :( har fuldstændig mistet troen påz det her kan lade sig gøre.

:(

Måske det kan være noget opstartsnoget alligevel? Og det ikke lige var i nat, det for alvor skulle gå løs? Jeg håber der sker lidt mere i løbet af dagen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:(

Måske det kan være noget opstartsnoget alligevel? Og det ikke lige var i nat, det for alvor skulle gå løs? Jeg håber der sker lidt mere i løbet af dagen.

Jeg vil SÅ gerne tro på dig, men ærligt talt har jeg fuldstændigt mistet troen på mig selv og min krop. Jeg tror ikke han kommer af sig selv desværre. Jeg er SÅ skuffet over min krop og at der ikke sker noget, jeg har tudbrølet hele morgenen og synes der er en evighed til jeg skal til tjek på mandag. Kan slet ikke se hvordan jeg skal kunne stå det her igennem to dage endnu, blot for at få et tjek og sikkert få at vide der ikke er sket en dyt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv øv, lpd!

Jeg kan godt forstå, at du bliver modløs. :(

Det er altså også utroligt, at så mange førstegangsfødende går over tid. Der må da være en årsag til det, eller også skal metoden for at udregne termin justeres. I hvert fald synes jeg ikke det kan passe, at så mange skal føle det som en falliterklæring, at ungen ikke kommer til tiden. :(

Selvom jeg er lettet over, at jeg har fået en konkret dato for igangsætning, vil jeg stadig helt sikkert føle det som et nederlag, hvis vi når dertil og jeg og min krop ikke selv har kunnet finde ud af det.

:kram2 til dig, og så håber jeg snart der sker noget!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv øv, lpd!

Jeg kan godt forstå, at du bliver modløs. :(

Det er altså også utroligt, at så mange førstegangsfødende går over tid. Der må da være en årsag til det, eller også skal metoden for at udregne termin justeres. I hvert fald synes jeg ikke det kan passe, at så mange skal føle det som en falliterklæring, at ungen ikke kommer til tiden. :(

Selvom jeg er lettet over, at jeg har fået en konkret dato for igangsætning, vil jeg stadig helt sikkert føle det som et nederlag, hvis vi når dertil og jeg og min krop ikke selv har kunnet finde ud af det.

:kram2 til dig, og så håber jeg snart der sker noget!

Jeg synes ærligt talt det er pisse hårdt. En ting er ventetiden, men skuffelsen og troen på en naturlig fødsel ikke kommer til at ske, fylder ALT i mit hoved :( det er virkelig hårdt, og jeg føler mig som den største fiasko. Alt hvad jeg havde troet og forestillet mig er bare skudt til jorden nu :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand er blevet syg og er skide sur og negativ og min svigermor passer hendes andre børnebørn. De har vinterferie og skal måske være hos hende hele næste uge.

Synes overhovedet ikke det er optimalt :( Gider slet ikke føde nu. Øv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde lpd altså. Jeg er så ked af at det bare slet ikke går som ønsket :( Der er ikke noget at sige til at du har givet op.

Jeg kan ikke lade være med at håbe og heppe til det aller sidste på dine vegne. Og jeg bliver ved med at tro på det. Jeg ved godt, det går mere og mere den forkerte vej som dagene går, men jeg vil bare sådan ønske at du får din drømmefødsel.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER