Besvaret February 11, 2016 Uh, hvor spændende. Jeg håber det sætter skub i noget :glad Skal du derind igen så? Hvordan har humøret det idag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Uh, hvor spændende. Jeg håber det sætter skub i noget :glad Skal du derind igen så? Hvordan har humøret det idag? De kunne først give mig en tid mandag, og det ksn jeg jo ikke bruge til noget! Igangsættelse vil jo være tirsdag eller onsdag, så det synes jeg bare er en skide åndssvag tid. Hunøret er sådan set ok, på trods af min tlf er gået i stykker og jeg ikke rigtig har sovet i nat ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 De kunne først give mig en tid mandag, og det ksn jeg jo ikke bruge til noget! Igangsættelse vil jo være tirsdag eller onsdag, så det synes jeg bare er en skide åndssvag tid. Hunøret er sådan set ok, på trods af min tlf er gået i stykker og jeg ikke rigtig har sovet i nat ;) Ja, det kan jeg godt se ikke rigtig nytter noget. Ærgerligt du ikke kan komme ind imorgen. Men ved du hvad? Jeg synes vi skal aftale at du går igang i nat. Basta. Det tror jeg faktisk på. Det tror jeg altså ikke er urealistisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Ja, det kan jeg godt se ikke rigtig nytter noget. Ærgerligt du ikke kan komme ind imorgen. Men ved du hvad? Jeg synes vi skal aftale at du går igang i nat. Basta. Det tror jeg faktisk på. Det tror jeg altså ikke er urealistisk Jeg håber virkelig du har ret! Lige nu sker der dog virkelig intet :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Så er jeg hjemme igen :) Lillemanden har det godt inde i maven, fint med fostervand osv. Hun lavede hindeløsning og udvidede mig fra den ene cm til 2. Blød livmodermund og 1 cm livmoderhals tilbage. Nu håber jeg bare det sætter gang i noget. Jeg bløder en hel del og synes jeg har lidt mens-agtige smerter, men jeg ved ikke om det bare er ønsketænkning ;) Ih hvor jeg håber det hjælper dig.. jeg krydser virkelig fingre for du snart føder.. det fortjener du... Og alle jer andre også, selvfølgelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Spændende, lpd!! Nu må det simpelthen være. :glad Min scanning gik glimrende. Han har det godt, og vokser som han skal. :wub De vil ikke se mig til flere scanninger, nu skal jeg bare føde. :D Jeg fik en god snak med lægen omkring igangsætning, og har faktisk fået lovning på at det kan ske 40+6. De vil kontakte mig senere i dag eller i morgen med en tid. Jeg håber selvfølgelig, at jeg selv går i fødsel inden da! Det er efter mit eget ønske at blive sat i gang lidt tidligere end normalt 41+5, da jeg desværre har haft ikke mindre end tre tilfælde tæt i min omgangskreds, som har mistet deres barn i uge 41. To af uforklarlige årsager og den tredje fordi moderkagen holdt op med at fungere og de ikke kunne nå at redde barnet. :( Det påvirker mig mere og mere, nu hvor min terminsdato nærmer sig, og det betyder rigtig meget for mig psykisk, at jeg ikke kommer til at gå ind i uge 41 med usikkerhed. Jeg har ikke skrevet om det tidligere, fordi jeg på en måde føler mig lidt fjollet og førstegangsgravid-hys. :blush Nu er jeg bare rigtig lettet over, at jeg får en "slutdato", vel vidende at igangsætning selvfølgelig også indeholder risici. Jeg synes, at risici vejer mindre end min bekymring i dette tilfælde. :) (40+6 ligger på d 29 februar. :D Men man føder jo nok ikke samme dag, som man bliver igangsat. ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Så er jeg hjemme igen :) Lillemanden har det godt inde i maven, fint med fostervand osv. Hun lavede hindeløsning og udvidede mig fra den ene cm til 2. Blød livmodermund og 1 cm livmoderhals tilbage. Nu håber jeg bare det sætter gang i noget. Jeg bløder en hel del og synes jeg har lidt mens-agtige smerter, men jeg ved ikke om det bare er ønsketænkning ;) Hvis det kan bruges til noget som helst... Min veninde fik foretaget hindeløsning en mandag formiddag og fødte deres lille pige natten til tirsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Så er jeg hjemme igen :) Lillemanden har det godt inde i maven, fint med fostervand osv. Hun lavede hindeløsning og udvidede mig fra den ene cm til 2. Blød livmodermund og 1 cm livmoderhals tilbage. Nu håber jeg bare det sætter gang i noget. Jeg bløder en hel del og synes jeg har lidt mens-agtige smerter, men jeg ved ikke om det bare er ønsketænkning ;) Krydser fingre for at der sker noget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Jeg håber virkelig du har ret! Lige nu sker der dog virkelig intet :shooter Jeg har altid ret :D Håber jeg virkelig virkelig virkelig meget. Go go go go baby. Kom så uuuuuuuud :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Spændende, lpd!! Nu må det simpelthen være. :glad Min scanning gik glimrende. Han har det godt, og vokser som han skal. :wub De vil ikke se mig til flere scanninger, nu skal jeg bare føde. :D Jeg fik en god snak med lægen omkring igangsætning, og har faktisk fået lovning på at det kan ske 40+6. De vil kontakte mig senere i dag eller i morgen med en tid. Jeg håber selvfølgelig, at jeg selv går i fødsel inden da! Det er efter mit eget ønske at blive sat i gang lidt tidligere end normalt 41+5, da jeg desværre har haft ikke mindre end tre tilfælde tæt i min omgangskreds, som har mistet deres barn i uge 41. To af uforklarlige årsager og den tredje fordi moderkagen holdt op med at fungere og de ikke kunne nå at redde barnet. :( Det påvirker mig mere og mere, nu hvor min terminsdato nærmer sig, og det betyder rigtig meget for mig psykisk, at jeg ikke kommer til at gå ind i uge 41 med usikkerhed. Jeg har ikke skrevet om det tidligere, fordi jeg på en måde føler mig lidt fjollet og førstegangsgravid-hys. :blush Nu er jeg bare rigtig lettet over, at jeg får en "slutdato", vel vidende at igangsætning selvfølgelig også indeholder risici. Jeg synes, at risici vejer mindre end min bekymring i dette tilfælde. :) (40+6 ligger på d 29 februar. :D Men man føder jo nok ikke samme dag, som man bliver igangsat. ;)) Spændende. Så er du også bare mega klar til at føde :glad Hvor stor er han så derinde? JEg kan godt forstå din angst, når du har det så tæt inde på livet. Det er ikke noget jeg sådan tænker over, men jeg har (gudskelov) heller ikke nogen i min nærhed, der har mistet på det tidspunkt. Og du er overhovedet ikke spor hys :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Hov, man kan da slet ikke sove et par timer uden I alle er mega aktive her i gruppen :D Jeg drømte at en i gruppen (som hed Lone og altså ikke har vist sig før?) var 39+1 og havde fået tilbudt et job OG efterfølgende havde fået veer. Jeg var så misundelig at jeg ikke gad skrive tillykke :LOL ALLE positive historier om hindeløsning er mere end velkomne, det hjælper helt bestemt! Der er ikke sket mere, men jeg bløder fortsat, så noget har hun da pillet ved deroppe. Babyblue, jeg kan godt forstå din bekymring, og det er jo helt reel du tænker såndan, for moderkagen holder jo desværre op med at virke i nogle tilfælde. Det fik jeg blandt andet også tjekket i dag. Super godt at du fik lovning på igangsættelse, det er ikke sjovt at gå og bekymre sig! :kram2 Jeg er også spændt på hvad din bebs blev skønnet til? I torsdags fik jeg et skøn på 3300 og i tirsdags (altså 5 dage senere!!) mente hun 3600 og mit symfysemål var vokset 2 cm - øhhhh :D endda samme jm. Men det var jo så heller ikke scanning, det ville jeg nok stole mere på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Jeg har altid ret :D Håber jeg virkelig virkelig virkelig meget. Go go go go baby. Kom så uuuuuuuud :glad Øh, hvordan synes du det er gået med dine spådomme om fødsel indtil videre? :D :LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Øh, hvordan synes du det er gået med dine spådomme om fødsel indtil videre? :D :LOLLuk :D Det er da gået mega godt.... Eller noget.... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Luk :D Det er da gået mega godt.... Eller noget.... :lol Heeeeelt vildt :LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Nå ja, han blev scannet til 3500 g i dag, 8 % over gennemsnit. :) Men lægen havde lidt svært ved at måle, fordi han rumsterede lidt rundt, den lille bandit. ;) Så han er altså blevet målt til mellem 8 og 14 % over, og som lægen siger, så er det mm der afgør fejlmarginer. I hvert fald er de meget tilfredse med hans vækst. ;) Og nu har de sgu lige ringet fra Roskilde med en dato! D 29 om aftenen, så hvis jeg ikke selv når at føde, bliver det altså ikke på selve skuddagen. :D Mere sandsynligt d 1 eller 2 marts. Lidt øv, men man ved jo aldrig om jeg går i fødsel af mig selv forinden. Det håber jeg selvfølgelig! Tak for jeres forståelse, jeg føler mig allerede lidt mindre hys. :kram2 Og så kan de fødsler godt komme i gang, de damer! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Absolut ingen tegn på fødsel... Giver op nu :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Absolut ingen tegn på fødsel... Giver op nu :(:( Kom nu, baby!!!!!Gå i seng med dig og få noget søvn. Du kan stadig nå at vågne i nat. Jeg tror stadig på det :glad :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Nå ja, han blev scannet til 3500 g i dag, 8 % over gennemsnit. :) Men lægen havde lidt svært ved at måle, fordi han rumsterede lidt rundt, den lille bandit. ;) Så han er altså blevet målt til mellem 8 og 14 % over, og som lægen siger, så er det mm der afgør fejlmarginer. I hvert fald er de meget tilfredse med hans vækst. ;) Og nu har de sgu lige ringet fra Roskilde med en dato! D 29 om aftenen, så hvis jeg ikke selv når at føde, bliver det altså ikke på selve skuddagen. :D Mere sandsynligt d 1 eller 2 marts. Lidt øv, men man ved jo aldrig om jeg går i fødsel af mig selv forinden. Det håber jeg selvfølgelig! Tak for jeres forståelse, jeg føler mig allerede lidt mindre hys. :kram2 Og så kan de fødsler godt komme i gang, de damer! :D Dejlig basse :biglove Vi får sikkert rimelig ens størrelse baby, tror jeg. Vildt med dato. Så du bliver sat igang der? Jeg har tid d 26, men tror egentlig bare det er samtale og ikke selve igangsættelsen. Der er god sandsynlighed for selv at gå igang, så det hepper jeg på. Synes altså vi skal have en skudårsbaby herinde :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Puha, jeg har godt nok fået meget vand i kroppen nu. Jeg går konsekvent med mine støttestrømper og nu er mine fingre også begyndt at gøre ondt. Av. Godt jeg ved det forsvinder igen efter fødslen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Det er selve igangsætning d 29, ja. :) Samtalen har jeg jo haft i dag, og da det er en lidt særlig aftale, synes de åbenbart ikke det kræver mere samtale. :) Jeg hepper på veer i nat, lpd! Og øv med vand, lollerberg. Har du været forskånet indtil nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Og i øvrigt, så lyder d 26 da som sent, lpd?! Der er du vel mere end 42 uger henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Det er lollerberg der har tid den 26. :) Der er ikke sket en skid her, så nu må vi se om han finder vej selv i løbet af weekenden, ellers er det igangsættelse tirsdag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Det er lollerberg der har tid den 26. :) Der er ikke sket en skid her, så nu må vi se om han finder vej selv i løbet af weekenden, ellers er det igangsættelse tirsdag :( Åh altså, jeg kan da lære at læse ordentligt. :D Jeg undrede mig virkelig også. ;) Der er lang tid til på tirsdag. :kram2 Jeg håber sådan for dig, at han pludselig banker på! Har du, alligevel, indstillet dig mentalt på, at det kan blive fødsel på hospitalet? Jeg kan godt forstå det er mega surt, når du så gerne vil føde hjemme. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Åh altså, jeg er vågnet med hovedet fuld af snot og har det elendigt! Jeg troede ellers lige, at halsen var i bedring i går - det var den måske også, men så har snottet overtaget. :D Det er bare øv når man ikke må bruge næsespray, og næsen er så stoppet, at jeg ikke engang kan skylle den. Nå, men mon ikke jeg overlever. ;) For en gangs skyld har vi absolut ingen planer i weekenden, så jeg kan i hvert fald slappe af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Åh altså, jeg kan da lære at læse ordentligt. :D Jeg undrede mig virkelig også. ;) Der er lang tid til på tirsdag. :kram2 Jeg håber sådan for dig, at han pludselig banker på! Har du, alligevel, indstillet dig mentalt på, at det kan blive fødsel på hospitalet? Jeg kan godt forstå det er mega surt, når du så gerne vil føde hjemme. :kram2 Jeg tror jeg takker nej på tirsdag, hvis han stadig har det godt. Så har jeg stadig to dage at løbe på, men ja, jeg er indstillet på det godt kan ende med at vi må skrotte hjemmefødsel :( Jeg har lige været til massør/zoneterapeut, hun har sat mange fødsler i gang så jeg hååååber! Del dette indlæg Link to post Share on other sites