Guest

Februar smalltalk

1,313 indlæg i dette emne

Hun er her... og jeg er dybt forelsket

Del dette indlæg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiihhh, kæmpe stort tillykke, mor til J (og baby :D)!! :loveshower :kuller :wub

Nuj, hvor jeg glæder mig til beretning og billeder. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, det kan da godt være han står fast, selvom han møffer rundt. Jeg havde opfattelsen af, at det var enten/eller. :D

Men det kan JM nok gøre mig klogere på på torsdag. :)

Mine præstationer for i dag er at ordne puslebord, handle og tørre bræk op efter katten. Det er faktisk svært, at bukke sig så meget ned. :D

Nu holder jeg en velfortjent pause, mens jeg nyder en helt fantastisk rabarbersaft jeg fandt nede i Brugsen. Uha, godt jeg først har opdaget den nu! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, det kan da godt være han står fast, selvom han møffer rundt. Jeg havde opfattelsen af, at det var enten/eller. :D

Men det kan JM nok gøre mig klogere på på torsdag. :)

Mine præstationer for i dag er at ordne puslebord, handle og tørre bræk op efter katten. Det er faktisk svært, at bukke sig så meget ned. :D

Nu holder jeg en velfortjent pause, mens jeg nyder en helt fantastisk rabarbersaft jeg fandt nede i Brugsen. Uha, godt jeg først har opdaget den nu! :D

Han kan sagtens stå fast med hovedet og stadig møffe rundt, selvom de står fast kan de rotere om egen akse, hvis det giver mening?

Her står bebs fast, og han kaster dig rundt i maven på migkonstant, av av :D

Mor til J, hvor er det fantastisk!!! Kæmpe stort tillykke! Det må være det mest vidunderlige i verden. Håber vi får lov at se et billede når der lige er tid og overskud :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må trække mine ord i mig igen, også til min mor, som jeg forsikrede at der slet ikke var optræk til fødsel, fordi han tydeligvis ikke står fast. :D

Det er heller ikke noget, jeg har spurgt om eller fået at vide, jeg har bare antaget. Det kan være farligt. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg på vej hjem med en smuk lille pige og min dejlige mand. Hjem til storesøster... beretning må følge senere - men ih hvor er jeg lykkelig. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forstår dælme godt du er lykkelig mor til J!

Babyblue, de kan sætte sig fast længe før fødsel, især hvis man er førstegangs, sagde min jm.

Nu tager jeg til hundetræning, når den unge ikke gider ud må jeg jo finde på noget andet i ren protest. At jeg næsten ikke kan gå og det er storm er en mindre detalje. Nu er jeg sur og vil have baby ud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg på vej hjem med en smuk lille pige og min dejlige mand. Hjem til storesøster... beretning må følge senere - men ih hvor er jeg lykkelig. :)

Åh, hvor jeg bare glæder mig, når jeg læser dine indlæg fyldt med kærlighed :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lillebror står ikke helt fast, men det er klassisk andengangs. Han er dog så tæt på, at jeg ikke skal lægge mig, hvis vandet går.

Ved Aksel stod han fast allerede omkring uge 34, mener jeg.

Spændende hvad jm siger :)

Og god hundetræning, lpd. Håber det hjælper lidt på humøret :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke, sikke en velvalgt dag

Hilsen en der også er født idag bare for 35 år siden

Ha ha, total sug i maven. Jeg læste det som om du også havde født idag :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hihi, sådan læste jeg det også!

Tillykke med fødselsdagen til dig også, Maja :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå ja, tillykke med fødselsdagen, Maja :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan være, at en rask tur i stormen sætter gang i fødslen, lpd. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også tillykke til dig, Maja :glad

Stadig ingen baby, men vovse var dygtig, så nu er jeg lidt mindre irriteret og rastløs :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for lykønskninger!

Kan godt se at formuleringen måske var lidt vag...

Jeg vil gerne vente lidt, min mor gik bort i søndags så en fødsel lige nu vil være lidt ubelejlig.

Jm siger han har hovedet rette vej men at hun stadig kan rokke lidt med det, så jeg tænker han ikke er helt klar. Har heller ikke haft plukveer på længe...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for lykønskninger!

Jeg vil gerne vente lidt, min mor gik bort i søndags så en fødsel lige nu vil være lidt ubelejlig.

Jm siger han har hovedet rette vej men at hun stadig kan rokke lidt med det, så jeg tænker han ikke er helt klar. Har heller ikke haft plukveer på længe...

Åh, det gør mig virkelig virkelig ondt :( Håber I holder hovedet oven vande, selvom det er en svær tid, I er i.

Du er også andengangs, ik? Min dreng står nemlig heller ikke helt fast endnu, men det er ret typisk, og for mange sker det så først, når fødslen går igang.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for lykønskninger!

Åh nej hvor er det uheldigt! Det er jeg virkelig ked af at høre :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har I for øvrigt lagt mærke til at vi nu ligger øverst!!!!!!! Det er vores måned nu!!!!!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så Nynne, så kom du også på terminslisten. Ups. Det havde jeg fuldstændig glemt  :oops

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør mig ondt at læse om din mor, Maja. :( :kram2

Hvor må det være en svær blanding af sorg og forventning om baby snart.

Så vidt jeg husker er Majas første barn adopteret, så det er første graviditet? Ellers blander jeg dig sammen med en anden, og i så fald undskyld. :blush

Jeg har godt set, at vi nu er nummer 1 på listen! :glad

Og så lige de der snydere fra marts der overhaler indenom :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj, er marts begyndt at føde? Halloooo, køkultur tak :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har I for øvrigt lagt mærke til at vi nu ligger øverst!!!!!!! Det er vores måned nu!!!!!!!!

Ja, jeg blev så forvirret i går :D

Det er mega fedt! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj, er marts begyndt at føde? Halloooo, køkultur tak :D

Hihi, jeg tænkte på Nynne som er rykket herind. ;)

Men jeg er sikker på, at nogen fra marts når at føde før mig, som sikkert går over tid! Jeg er med i en terminsgruppe for februar på facebook, og helt seriøst tror jeg, at 1/3 af dem har født i januar. :D

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER