Oprettet June 16, 2015 Godmorgen piger :-) Jeg tror sørme der er bid! :-) Følelserne er lidt forvirrede nu, ikke på den dårlige måde, men nok mere fordi jeg SLET ikke havde forventet det ville gå så stærkt :-D Vi har lige købt hus og skal overtage 1/8, så vi havde jo satset på kroppen ville vænne sig til et liv uden ppiller og så kunne vi for alvor planlægge ;-) Men indtil videre, så har kroppen planlagt for os :P stadig en meget svag streg, men den er der!! Manden får intet af vide før lørdag, hvor vi skal ud og spise bare ham og jeg :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Det skal forresten siges, at jeg tog den sidste ppille den 20. maj :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Stort stort tillykke :loveshower Jeg kan sagtens følge dine følelser. Jeg var selv mindst lige så forvirret i lørdags, da jeg testede positivt. Det havde jeg bestemt heller ikke regnet med. Hvornår har du termin? God fornøjelse med at fortælle det til manden og imponerende hvis du kan holde det hemmeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Stort tillykke, hvor er det dejligt det er gået så stærkt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Stort tillykke! :loveshower Jeg/vi lavede samme nummer med min søn, jeg kan godt huske, at man var glad men også sådan lidt "Hov, allerede?!" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Stort stort tillykke :loveshower Jeg kan sagtens følge dine følelser. Jeg var selv mindst lige så forvirret i lørdags, da jeg testede positivt. Det havde jeg bestemt heller ikke regnet med. Hvornår har du termin? God fornøjelse med at fortælle det til manden og imponerende hvis du kan holde det hemmeligt :) Ja det er helt vildt, men Sommerfuglene i maven viser jo man er spændt og glæder sig helt vildt :-) Jamen umiddelbart 28. februar, og næste år er skudår - så jeg håber datoen er lidt skæv og enten bliver før eller lidt efter ;-) Stort tillykke med din positive test også! :-) Haha jo tak, men tror nu ikke det bliver svært, vil gerne gøre det til en intim og romantisk overraskelse :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Stort tillykke! :loveshower Jeg/vi lavede samme nummer med min søn, jeg kan godt huske, at man var glad men også sådan lidt "Hov, allerede?!" :D Ja det er helt vildt overvældende, især at gå fra lille sammenbragt familie til fra den 1/8 at være (i min verden) kernefamilie, med hus og det hele :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Og tak for alle jeres søde hilsener :-) :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 tillykke med de 2 streger hvor dejligt for jer. Jeg lavede den samme med min datter og kunne slet ikke finde ud af det men har en skøn datter på 7 år nu men denne gang går det ikke så let desværre men håber at det snart sker men igen tillykke med det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Stort tillykke <3 Er det dit første barn? Jeg tror også jeg ville blive bragt lidt ud af den, men hvor må det være dejligt at undgå alle frustrationerne over at der ikke sker noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Tillykke med den hurtige bonus :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Stort tillykke <3 Er det dit første barn? Jeg tror også jeg ville blive bragt lidt ud af den, men hvor må det være dejligt at undgå alle frustrationerne over at der ikke sker noget. Nej det er nr 2 :-) har en skøn dreng fra 2011 - men man glemmer jo utrolig hurtigt hvordan det hele føles ;-) Og mange tak :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Igen tak, det er rigtig sødt af jer :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Stort tillykke :balloons Du har godt nok en kvik krop :D :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Stort tillykke :) :stork :loveshower :7himmel :balloons Hvor er det bare dejligt for jer :) (Jeg vil også være med i klubben !! ) hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites