Glowin

Virkelig virkelig kedeligt!

16 indlæg i dette emne

Jeg har lige været inde og drikke 250ml flydende sukker med stænk af citron.. fy for f*****!

Smagen er ikke SÅ slem, men den der tilstand kroppen går i efter at ha indtaget så meget klister er virkelig ikke rart!

Nu skal jeg så sidde her indtil kl. 10.. ha taget blodprøve og så satser jeg på IKKE at høre herfra - hører kun noget hvis den er positiv..

Og det 'bedste' af det hele? Jeg skal turen igennem igen om 10uger!!

Thank god for internet phones! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er SÅ klamt, jeg blev SERIØS syg af det, da jeg skulle turen igennem, så føler virkelig med dig... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle de gange jeg har været igennem har min søde læge ladet mig få et undersøgelsesrum hvor jeg så kunne ligge på briksen med medbragt computer + dvd :)

Med bækkenløsning kunne jeg ikke sidde på en alm stol så længe, så mit største problem var at jeg ikke måtte falde i søvn (og så drikke det ækle sukkervand!)

Håber du har noget at fordrive tiden med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heldigvis ikke selv prøvede det men det lyder ækelt.. håber din tid kommer til at gå hurtigt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puhaa.. det var jeg også inde og få lavet ved 18 uger... og skulle ha været det ved 30 uger.. men "glemte" det, så ved 32 ugers læge besøget,

sagde lægen at det var ved at være for sent.. så jeg slap. og hun mente heller ikke at det var så nødvendigt, når det nu var.

hvilken lettelse, det var virkelig klamt.

Føler med dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lavet testen i tirsdags, fy for pokker!!! Men jeg fik der hurtigt bedre og ja jeg var også glad for min IPhone :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Py for den, det er så klamt!!

Jeg fik det også lavet 2 gange da jeg var gravid. 1 gang gik fint, 2 gang blev jeg pludselig meget dårlig og al lyd forsvandt og det sortende for øjenene og så kom det hele op. Jeg tror det var det eller jeg var besvimet. Så det resultat kunne ikke bruges til en dyt. Så hvis jeg skal have det lavet når jeg bliver gravid igen, så har min mand fået at vide at han bare har at sidde ved min side under hele forløbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fy da føj... :blink :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

oh my god de putter dig gennem nogle oplevelser Majken. Håber du kan få tiden til at gå, og at du ikke bliver alt for påvirket af den cocktail

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

spørger måske dumt, men hvorfor har du skulle drikke det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

spørger måske dumt, men hvorfor har du skulle drikke det?

Det er for at tjekke for sukkersyge.

Jeg skulle ind og drikke det, da jeg var gravid med Annika, der kom lægen noget limonsaft i, så smagte det som saftevand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay, krydser fingre for at jeg ikke skal igennem det, fordi det lyder da godt nok klamt at skulle drikke....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tankerne piger.. jeg overlevede ;)

Anne, hvis du er overvægtig (bmi over 27) eller på anden måde disponeret for sukkersyge.. fx forældre, bedsteforældre eller lign har det vil det være noget du skal igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wragh :boo - jeg skal ind og ha' sådan en omgang også, håber dog ikke det bliver så slemt.. :( iih, bliver da helt nerøs for det nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg ventede Mick skulle jeg have den lavet og faste virkelig lang tid, men jeg får det bare SÅ skidt hvis jeg faster for længe og i den graviditet var jeg altid sulten. Men ja den dag der nåede jeg at blie dårlig mens jeg ventede på at komme ind og drikke stadset, så jeg fik chokolade og sendt hjem, nåede ikke at få testen, men Mick blev tjekket et par gange efter fødslen.

Da jeg ventede Freja fik jeg den, og ok, så slemt var det nu heller ikke, men i den graviditet kunne jeg drikke alt og spise alt, det værste var stikket og alle de kvinder der var i samme uge som mig, der ikke troede på at jeg var lige så langt henne, for jeg var ret lille som 2. gangs.

Jeg skal hver gang have den da min mormor og morfar havde type 2 diab.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tankerne piger.. jeg overlevede ;)

Anne, hvis du er overvægtig (bmi over 27) eller på anden måde disponeret for sukkersyge.. fx forældre, bedsteforældre eller lign har det vil det være noget du skal igennem.

Der er 4 punkter hvoraf 3 skal være opfyldt før man skal afsted. Min far har diabetes 1 og min farfar diabetes 2 men jeg har ikke skulle afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER