tazdiginez

Hvor får i printet?

8 indlæg i dette emne

J og jeg skal have printet vores bryllupsbilleder ud. Vi har selv printer og papir, men farverne er underligt nok ikke kalibreret, så billederne ser helt anderledes ud når de er printet. Derfor vil vi gerne have dem printet ud et andet sted, men hvor er kvaliteten bedst i forhold til pris? Og er der mulighed for forskellige størrelser samt på lærred?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

J og jeg skal have printet vores bryllupsbilleder ud. Vi har selv printer og papir, men farverne er underligt nok ikke kalibreret, så billederne ser helt anderledes ud når de er printet. Derfor vil vi gerne have dem printet ud et andet sted, men hvor er kvaliteten bedst i forhold til pris? Og er der mulighed for forskellige størrelser samt på lærred?

Japan foto, i storcenter Nord. De plejer at være fair i pris. Men har ikke undersøgt så meget om det. Men dem har vi brugt til print.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik vores bryllupsbilleder printet på nettet - Pixum. Har været super tilfreds. Der vælger man selv diverse størrelse. Du kunne evt tage et kig på en internet side. Den beregner løbende hvad det koster :)

Edit: ellers får min svigerfar altid printet i Føtex i egå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte også Pixum til vores bryllupsbilleder. Det blev super godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Billedbutikken.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige

billedbutikken.dk

Hvis det er professionelle fotos skal I dog huske at frabede jer den automatiske billedoptimering, da fotografen jo allerede har redigeret billederne til perfektion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Cewe gennem Bog & Idé eller Japan Photo, der ligger i Storcenter Nord. Jeg kan anbefale begge dele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER