Oprettet June 12, 2015 Vi fik en meget lille pige i lørdags, 6 uger for tidligt. Så hun er kommet før vi har fundet et navn til hende. Indtil videre har hun bare hedet: lille pigen, (eller lille mus, som storebror kalder hende) Storebror hedder Noah. Og vi leder efter et kort navn, en eller to stavelser. Kan i hjælpe med hvad lille pigen skal hede? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 Tillykke med lillepigen. Håber I og hun er ok nu hun kom så meget for tidligt? :kram2 Her er lidt bud: Alma Ida Maja Mia Mie Mille Milla Sara Cille Thea Tenna Nina Lea(h) Ea Edit: Nora Nova Silje Liva Frida Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2015 Dina Lisa Rikke Dagmar Silje Silke Vera Anne Anna Fie Nina Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Stort tillykke med prinsessen Zia Clara Sif Aja Anna Liva Hannah Mia/Mie Eva/Ava Frida Jasmin Maja Alma Milla :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Tillykke med lillepigen. Håber alle har det godt :kiss Naja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Stort tillykke :) Jeg stemmer for SIgrid ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Asta, Alba, Dicte, Leah, Molly, Viola, Wilma, Loa, Vigga, Sigga, Trud, Astrid, Sofie, Sofia :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Stort tillykke med jeres datter :hurra Jeg haaber, I er ok :kiss Min dreng hedder jo ogsaa Noah og jeg har Asta, Lily og Esme paa min liste ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 Uma Liv / Lif Alva Bjørg Gro Silje Saga Moa Trud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Tak for alle jeres svar. Tiden har været meget stresset, med flytning rundt på sygehuset, og nu hjem (stadig på sygehus regler, og med sonde) Det er nogle meget fine navne i har foreslået, og mange af dem, har været oppe og vende. Men ligenu har vi kortet listen ned til Siff Ella Mai Del dette indlæg Link to post Share on other sites