Stbaby

Hvor er der feriecentre i Jylland / på Fyn?

10 indlæg i dette emne

Nytåret blev fejret på Hotel Skagen Strand med de to små. Et hyggeligt lille sted med en lille indendørs pool og super lækre lejligheder.

Vi har tænkt os at gøre det til en tradition, men i år skal vi også have de 3 store med så det kræver lidt mere underholdning.

Jeg kender nogle steder, men tænkte at der nok også var steder jeg ikke har hørt om - så frem med en masse links :)

Det skal være et sted med lejligheder. Campinghytter bliver nok lige koldt nok til nytår ;)

Pris er underordnet - i hvert fald så længe jeg bare søger inspiration :)

Da vi ikke vil over broen skal det være i Jylland eller på Fyn (eller måske Nordtyskland)

Del dette indlæg

Skallerup Klit feriecenter

Vigsø feriecenter

Danland Blokhus

Danland Rødhus

Lalandia, Billund

Dandland Bogense

mf. Danland

Del dette indlæg

Annonce ♥

Strandhotellerne har skiftet navn til Dayz.dk, inde under dem høre Sea West og Feriecenter på Rømø og Fanø og mange andre steder.

Weissenhauser strand i Nord Tyskland, og rigtig godt sted for børn på forskellige alder

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan hvert fald godt anbefale Sea West... Det er et super hyggeligt sted, og så er prisen også overkommelig :)

Vi skal afsted til et andet dayz.dk feriecenter i denne weekend... Marina Fiskenæs, der ligger 20 km fra Flensborg.... Så kan lige melde tilbage efter weekenden, om det er noget ved ;)

Og ellers er det også ret lækkert nede i Lalandia Billund... Men en del dyrere også!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan hvert fald godt anbefale Sea West... Det er et super hyggeligt sted, og så er prisen også overkommelig :)

Vi skal afsted til et andet dayz.dk feriecenter i denne weekend... Marina Fiskenæs, der ligger 20 km fra Flensborg.... Så kan lige melde tilbage efter weekenden, om det er noget ved ;)

Og ellers er det også ret lækkert nede i Lalandia Billund...

Men en del dyrere også!

Marina fiskenæs er ihvertfald udemærket :) Vi har været der de sidste 3-4 år ugen inden jul.

Der er vandland, fitness, wellness og et lille legerum til de mindste. Og så er der jo ikke langt over grænsen :)

Vi skulle også ha været afsted i år, hvis ikke det var fordi vi selv er ved at bygge sommerhus.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige kigget lidt på priser og steder og kan se at Weissenhaeuser Strand kan tlibyde 4 nætter for 3500,- incl. forbrug hvor Lalandia koster 6500,- for 3 nætter uden forbrug (og af tidligere erfaring kan jeg sige at det er pænt dyrt at opvarme sådan et hus!!)

Jeg har hørt meget blandet om Lalandia. Bla. at det ikke er så stort som man tror og det skulle være ret mørkt i vandlandet, men har ikke været der selv og set det.

Til gengæld har jeg aldrig hørt noget dårligt om Weissenhaeuser - andet end det ligger så langt væk ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige kigget lidt på priser og steder og kan se at Weissenhaeuser Strand kan tlibyde 4 nætter for 3500,- incl. forbrug hvor Lalandia koster 6500,- for 3 nætter uden forbrug (og af tidligere erfaring kan jeg sige at det er pænt dyrt at opvarme sådan et hus!!)

Jeg har hørt meget blandet om Lalandia. Bla. at det ikke er så stort som man tror og det skulle være ret mørkt i vandlandet, men har ikke været der selv og set det.

Til gengæld har jeg aldrig hørt noget dårligt om Weissenhaeuser - andet end det ligger så langt væk ;)

har lige været i lalandia billund og det er ikke penge værd

synes ikke der er mørkt i badeland,men der er meget dårlig lyd der inde

synes slet ikke det er pengene værd,min søn på 12 år var også skuffet

Del dette indlæg

Annonce ♥

I forhold til så mage andre steder, vil jeg nok heller ikke mene at det er pengene værd i Lalandia... Det er flot dernede... Men de har jo som sådan ikke mere at byde på end et billigere feriecenter... Og det med vandlandet er også rigtigt nok...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig været i Lanlandia, så kan ikke sige noget om det. Men har været i Weissenhauser og det var rigtig godt. Kæmpe svømmeland og meget meget stort legeland.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg kan også kun sige godt om Weisenhaüser Strand :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER