Besvaret June 5, 2011 Nååeee ;) Ellers måske et skilt over indgangen eller noget i den stil. Synes nemlig det er synd man ikke rigtigt kan se bogstaverne. Men fedt at du i det mindste selv havde tænkt tanken :) Den havde jeg også tænkt, men synes bare det blev for meget centreret midt på billedet ;) jeps tankerne flyver som regel når jeg arbejder og der blir rokeret frem og tilbage med detaljer før det blir "endeligt" :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Wauw det super super flot.. vildt imponerede :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Wauw det super super flot.. vildt imponerede :respekt 1000 tak søde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Fisken til en pige dejligt at lave en i pigefarver igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Suk :loveshower Den passer jo næsten til Helene :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Suk :loveshower Den passer jo næsten til Helene :whistling :D :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 et farvel billede til træneren, der stoppede til babysvøm og et løvebillede mere :) og en stenbuk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Ej altså hvor er de gode :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Jeg bøjer mig i støvet :respekt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 de er super gode Mie, håber du engang vil lave et til mig, når vi engang har fået en lille trold Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Jeg bøjer mig i støvet :respekt :D rejs du dig bare op igen søde :kram2 de er super gode Mie, håber du engang vil lave et til mig, når vi engang har fået en lille trold taak :kram2 det kan du tro jeg vil :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Jeg bøjer mig i støvet :respekt :D Ryk en balle, så er der plads til alle, for jeg smider mig også lige ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 Ryk en balle, så er der plads til alle, for jeg smider mig også lige ;) :kram2 :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Super super flot :respekt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 bryllupsbillede i nationaldragter. Han fra dk, hun fra island. Knægten en kombi. Ønske om bjerge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 bryllupsbillede i nationaldragter. Han fra dk, hun fra island. Knægten en kombi. Ønske om bjerge. Ej hvor er det godt fundet på :) Super fint og sjovt og heeelt klart anderledes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 bryllupsbillede i nationaldragter. Han fra dk, hun fra island. Knægten en kombi. Ønske om bjerge. Rigtig god ide og hvor er det bare blevet godt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Rigtig god ide og hvor er det bare blevet godt ;) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 maleri uden foto. Fokus på både kærlighed og på barnet. oplýsninger inden: 2 mødre; en soldat, en vild med biler. noget med tigerdyr og grisling.god humor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites