Oprettet February 24, 2011 Det er fulde navn og fødsels data der står billederne har 3d effekter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Ej hvor er de søde :) Taak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 ej hvor er de fine. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 ej hvor er de fine. :-) De er rigtige søde :) taak piger :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 De er rigtig flotte, især de små figurer er super kære :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Ej hvor er de søde :) ej hvor er de fine. :-) De er rigtige søde :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Rigtig fine søde.. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 Hvor er de bare flotte. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 De er rigtig søde :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 ej hvor er de bare fine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2011 De er altså bare rigtig gode... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2011 ej hvor er de bare fine De er altså bare rigtig gode... :loveshower taak søde piger :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2011 Ja jeg glæder mig ihvertfald til at få de to første op og hænge på væggen :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2011 :kram :kiss Ja jeg glæder mig ihvertfald til at få de to første op og hænge på væggen :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 et mere Ej hvor er det bare vildt flot :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Ej hvor er det bare vildt flot :loveshower 10000 tak!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2011 Så skal vi til barnedåb igen og har malet disse to til lille bror og store søster.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 KÆFT hvor er de fede :loveshower :loveshower Sælger du sådan nogen? Nej hvor er de skønne. Vildt anderledes og super kære. Nogen som man kan have hængende fremover også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites